студентка
5 курсу Горлівського інституту іноземних мов
ДВНЗ«Донбаський
педагогічний університет»
Освіта для обдарованих
дітей завжди посідала вагоме місце в системі освіти
будь-якої держави. Багато науковців – і педагогів, і психологів – займаються
проблемою педагогічної підтримки обдарованих дітей. Однією з форм педагогічної
підтримки є розробка спеціальних програм для навчання й розвитку обдарованих
учнів.
За науковцем В. Шепотько, спеціальна
програма для обдарованих дітей – це науково обґрунтована стратегія надання
додаткових освітніх послуг згаданій категорії школярів і виважена тактика
досягнення кінцевих результатів (навчального, виховного чи розвивального
характеру). Та чи інша програма для обдарованих дітей – це чітко визначена мета
роботи з такими учнями, рекомендовані організаційні форми її реалізації і
методи навчання їх, перелік ефективних засобів педагогічного впливу на
вихованців, надійні методи їх психодіагностики, форми контролю проміжних і
кінцевого результатів, поетапне планування реалізації накреслених заходів,
вимоги до педагогічних кадрів тощо.
(Ви маєте змогу вивантажити файл у форматі PDF із сервера).