Didactics.ua
П’ятниця, 2021-Лют-26, 15.35.23
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Горлівський інститут іноземних мов [5]
Матеріали студентів
НВК «Чаплинська школа-гімназія» [1]
Творчі доробки учнів
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » Доробки майбутніх науковців » Горлівський інститут іноземних мов

Гушан Віоріка. Розвиток креативних здібностей учнів
[ Викачати з сервера (128.2 Kb) ] 2012-Лис-03, 16.32.32

Для посилання:

Гушан Віоріка. Розвиток креативних здібностей учнів [Електронний ресурс] / Віоріка Гушан // Сайт лабораторії дидактики інституту педагогіки НАПН України. – Режим доступу: http://didactics.ucoz.ua/load/dorobki_molodikh_naukovciv/gorlivskij_institut_inozemnikh_mov/gushan_viorika_rozvitok_kreativnikh_zdibnostej_uchniv/59-1-0-159


Розвиток креативних здібностей учнів

Віоріка ГУШАН,

студентка 5 курсу Горлівського інституту іноземних мов

ДВНЗ «Донбаський педагогічний університет»

 

Питання розвитку креативних здібностей учнів завжди цікавило науковців, оскільки саме творчий потенціал майбутньої генерації є запорукою процвітання держави. Креативність – це багатогранне явище, яке досліджується багатьма вченими.

Так, у «Педагогічному словнику» (Київ, 1979) підкреслюється, що творча особистість має «здібності, мотиви, знання і уміння, завдяки яким створюється продукт, який відрізняється новизною, оригінальністю, унікальністю». Дослідниця С. Сисоєва (1994) дотримується тієї точки зору, що творча особистість – це індивід, який володіє високим рівнем знань і має креативні здібності, а саме індивідуально-психологічні, що відповідають вимогам творчої діяльності і є умовою її успішного виконання. Науковець С. Гончаренко (1997) визначає креативні (творчі) здібності як «стійкі індивідуальні психічні властивості людини, які є необхідною внутрішньою умовою її успішної діяльності. Вони виявляються в тому, як індивід учиться, набуває певні знання, уміння й навички, освоює певні галузі діяльності, включається у творче життя суспільства». Андрєєв В., розглядаючи діалектику виховання і самовиховання творчої особистості (1988), підкреслює, що креативні здібності учня – це синтез якостей особистості, що характеризують ступінь їх відповідності вимогам певної навчально-творчої діяльності і обумовлюють рівень її результативності.


(Ви маєте змогу вивантажити файл у форматі PDF із сервера).


Категорія: Горлівський інститут іноземних мов | Додав: Didactics
Переглядів: 913 | Завантажень: 810 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2021 DIDACTICS