Організація
позаурочної діяльності старшокласників
Світлана Пандазі,
студентка 5 курсу Горлівського інституту іноземних мов
ДВНЗ «Донбаський педагогічний університет»
Сьогодні, в умовах змін у політичному, соціальному,
економічному житті України, постала проблема радикальної перебудови сфери
виховання, мета якої – формувати конкурентоспроможну творчу особистість, яка
здатна до самовизначення, самореалізації і самовдосконалення.
Значної
уваги вимагає організація у загальноосвітньому навчальному закладі позаурочної
діяльності старшокласників, які вже у найближчому майбутньому будуть брати
активну участь у соціально-економічному, політичному і культурному житті
українського суспільства. Позаурочна робота є тією ланкою, що пов’язує виховний
процес із суспільними змінами. Участь у ній сприяє не тільки підвищенню якості
знань учнів старших класів, а й підготовці їх до активної практичної
діяльності, розвитку творчої особистості. Позаурочна діяльність поділяється на позанавчальну діяльність, центральною
фігурою якої є вчитель-предметник, та позаурочну
виховну, в центрі якої є педагог-організатор і класний керівник.
(Ви маєте
змогу вивантажити файл у форматі PDF із сервера).