Надіслано автором.
Чернов Б. О. Теоретико-методологічні основи
краєзнавчого принципу навчання як принципу дидактики / Б. о. Чернов
// Географія і сучасність: зб. наук. праць Нац. пед. ун-ту ім. М. П.
Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2004. – Серія 4. – Вип.
12. – С. 162–173.
Б.О.Чернов
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ
ОСНОВИ КРАЄЗНАВЧОГО ПРИНЦИПУ НАВЧАННЯ ЯК ПРИНЦИПУ ДИДАКТИКИ
Краєзнавчий
принцип як принцип дидактики впливає на вибір змісту, методів, форм і засобів
навчання, сприяє реалізації в навчальному процесі всієї системи принципів
дидактики і через власні закономірності підвищує ефективність пізнавальної
діяльності учнів.
Краеведческий принцип как принцип дидактики влияет на
отбор содержания, методов, форм и средств обучения, способствует реализации в
учебном процессе всей системы принципов дидактики и через собственные
закономерности повышает эффективность познавательной деятельности учащихся.
The ethnography principle, as principle of didactics,
influences on choice of the contents, methods and forms of the education,
promoting the realization the whole system of didactic principles in the
educational process and throw own regularities rise the effectiveness of
cognitive activity of the students.
В умовах різкого спаду розвитку економіки і сільського господарства,
загострення екологічних проблем в країні, полярного розмежування суспільних
відносин, формування сучасного економічного мислення у зв'язку із зростаючим
значенням суб'єктивного (приватного) чинника в розвитку економіки, сільського
господарства, освіти і культури різко зростає проблема виховання у кожного
громадянина України почуття відповідальності за долю країни і рідного краю. За
цих умов нині особливо актуальними виявляються завдання удосконалення методики
вивчення рідного краю і застосування краєзнавчого принципу навчання для
підвищення ефективності навчально-виховного процесу в усіх ланках
загальноосвітньої школи і дошкільних закладах.
Вивантажити файл із сервера: [ Клікніть тут (99.5Kb)
]
|