Четвер, 2024-Кві-25, 06.33.23
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » Матеріали з архіву

Чернов Б. О. Теоретико-методологічні основи краєзнавчого принципу навчання як принципу дидактики
[ Викачати з сервера (99.5 Kb) ] 2013-Лип-26, 02.19.44

Надіслано автором.

Чернов Б. О. Теоретико-методологічні основи краєзнавчого принципу навчання як принципу дидактики / Б. о. Чернов // Географія і сучасність: зб. наук. праць Нац. пед. ун-ту ім. М. П. Драгоманова. – К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2004. – Серія 4. – Вип. 12. – С. 162–173.

 

Б.О.Чернов

 

ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ КРАЄЗНАВЧОГО ПРИНЦИПУ НАВЧАННЯ ЯК ПРИНЦИПУ ДИДАКТИКИ

 

Краєзнавчий принцип як принцип дидактики впливає на вибір змісту, методів, форм і засобів навчання, сприяє реалізації в навчальному процесі всієї системи принципів дидактики і через власні закономірності підвищує ефективність пізнавальної діяльності учнів.

Краеведческий принцип как принцип дидактики влияет на отбор содержания, методов, форм и средств обучения, способствует реализации в учебном процессе всей системы принципов дидактики и через собственные закономерности повышает эффективность познавательной деятельности учащихся.

The ethnography principle, as principle of didactics, influences on choice of the contents, methods and forms of the education, promoting the realization the whole system of didactic principles in the educational process and throw own regularities rise the effectiveness of cognitive activity of the students.

 В умовах різкого спаду розвитку економіки і сільського господарства, загострення екологічних проблем в країні, полярного розмежування суспільних відносин, формування сучасного економічного мислення у зв'язку із зростаючим значенням суб'єктивного (приватного) чинника в розвитку економіки, сільського господарства, освіти і культури різко зростає проблема виховання у кожного громадянина України почуття відповідальності за долю країни і рідного краю. За цих умов нині особливо актуальними виявляються завдання удосконалення методики вивчення рідного краю і застосування краєзнавчого принципу навчання для підвищення ефективності навчально-виховного процесу в усіх ланках загальноосвітньої школи і дошкільних закладах.


Вивантажити файл із сервера: [ Клікніть тут (99.5Kb) ]
Категорія: Матеріали з архіву | Додав: Didactics
Переглядів: 755 | Завантажень: 172 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS