Формування ціннісно-смислових орієнтацій залежить від створення педагогічних умов, які ініціюють процеси осмислення, переосмислення гуманістичних цінностей, і побудову на їх основі моральної картини діяльності і поведінки учнів, тож має відбуватися обопільна діяльність суб’єктів навчально-виховного процесу.
Перейти до сховища: http://lib.iitta.gov.ua/106548/
Бібліографічний опис статті: На порозі самостійного життя: матеріали Всеукраїнських опитувань учителів і випускників загальноосвітніх навчальних закладів (вересень–жовтень 2011 року) / [за наук. ред. Н. М. Лавриченко; упор. С. В. Косянчук / Інститут педагогіки НАПН України, Інститут соціології НАН України. – К. : Ін-т пед. НАПН України. – 2012. – 104 с.
|