П’ятниця, 2024-Бер-29, 09.11.21
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » Матеріали з архіву

Вознюк О. В. Суб’єкт-суб’єктна особистісно орієнтована парадигма як головний критерій виявлення педагогічних міфів
[ Викачати з сервера (2.04 Mb) ] 2012-Вер-25, 16.44.14

Цю наукову працю автор особисто надав для оприлюднення на сайті «Дидактика»

Для посилання:

Вознюк О. В. Суб’єкт-суб’єктна особистісно орієнтована парадигма як головний критерій виявлення педагогічних міфів [Текст] / Олександр Васильович Вознюк // Професійна педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід : монографія / [за ред. О. А. Дубасенюк]. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. –  436 с. – С. 79–123.

Або:

Вознюк О. В. Суб’єкт-суб’єктна особистісно орієнтована парадигма як головний критерій виявлення педагогічних міфів [Електронний ресурс] / Олександр Васильович Вознюк // Професійна педагогічна освіта: особистісно орієнтований підхід : монографія / [за ред. О. А. Дубасенюк]. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. –  436 с. – С. 79–123. – Режим доступу: http://didactics.ucoz.ua/load/materiali/http_didactics_ucoz_ua_load_materiali_1/voznjuk_o_v_sub_ekt_sub_ektna_osobistisno_orientovana_paradigma_jak_golovnij_kriterij_vijavlennja_pedagogichnikh_mifiv/1-1-0-149

 

Суб’єкт-суб’єктна особистісно орієнтована парадигма як головний критерій

виявлення педагогічних міфів

Вознюк О. В.,

кандидат педагогічних наук, доцент,

 докторант кафедри педагогіки

Житомирського державного університету імені Івана Франка

 

Особистісно орієнтована суб’єкт-суб’єктна парадигма у вихованні та навчанні може вважатися теоретико-методологічним стрижнем, навколо якого кристалізуються освітні смисли сучасної цивілізації. При цьому зазначена парадигма постає головним критерієм виявлення та аналізу педагогічних міфів. Розглянемо це твердження більш докладно. 

Людина, що як мисляча істота, Homo sapiens, пізнає світ (що відповідає магістральному вектору людського існування), рано чи пізно підіймається на рівень філософської рефлексії, починаючи усвідомлювати світ за допомогою узагальнених теоретичних конструктів, всезагальних філософсько-природничих категорій, що сприяє піднесення на рівень фундаментального знання. Останнє дозволяє здійснити прориви у будь-якій теоретичній та практичній сфері людського буття, оскільки допомагає перебороти вузькі рамки окремих предметних галузей пізнання світу.

Це цілком стосується педагогічної практики і теорії, які можуть набувати  усталеного догматизованого стану у разі, якщо будуються у вузькому контексті педагогічних реалій.

 

(Увесь параграф ми маєте змогу вивантажити із сервера)


Категорія: Матеріали з архіву | Додав: Didactics
Переглядів: 849 | Завантажень: 690 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS