Didactics.ua
П’ятниця, 2021-Лют-26, 16.05.15
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки

Полонська Т. К. Науково-теоретичні підходи до створення елективних курсів з іноземної мови у профільній школі
[ Викачати з сервера (18.3 Kb) ] 2012-Кві-24, 16.00.37

Для посилання:

Полонська Т. К. Науково-теоретичні підходи до створення елективних курсів з іноземної мови у профільній школі [Текст] / Т. К. Полонська // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць / [ред. кол., головн. ред. В. М. Мадзігон; наук. ред. О. М. Топузов]. – К. : Пед. думка, 2011. – Вип. 11. – 800 с. – С. 431–437.

 

 

Науково-теоретичні підходи до створення елективних курсів з іноземної мови

у профільній школі

 

Т. К. Полонська, канд. пед. наук,

Інститут педагогіки НАПН України

 

Постановка проблеми. Профільне навчання, як вид диференційованого, передбачає врахування освітніх потреб, нахилів і здібностей учнів, створення умов для навчання старшокласників відповідно до їхнього професійного самовизначення, що забезпечується за рахунок змін у цілях, змісті й структурі організації навчання. Профільна школа найповніше реалізує принцип особистісно орієнтованого навчання, що значно розширює можливості учня у виборі власної освітньої траєкторії [4].

Головна мета навчання іноземної мови в старшій (профільній) школі полягає у формуванні в учнів комунікативної компетенції – умінь і навичок здійснювати спілкування в усній і письмовій формах у межах сфер і тематики, визначених програмою для кожного профілю, дотримуючись традицій і норм, прийнятих у країні, мова якої вивчається [6].

Зокрема, метою філологічного профілю навчання іноземних мов у старших класах, де іноземна мова вважається базовим загальноосвітнім предметом (5 годин на тиждень), є задоволення професійного інтересу школярів до занять мовами і філологією. Водночас практичні завдання можуть ставитися різні, залежно від конкретних педагогічних умов навчання, потреб учнів і наявності відповідних кадрів. Так, наприклад, це може бути підготовка гідів-перекладачів або перекладачів технічної чи художньої літератури, дослідницька діяльність у галузі конкретної мови або загального і порівняльного мовознавства, оволодіння елементарними дидактичними навичками, підготовка до вступу на мовні факультети педагогічних вищих навчальних закладів тощо. Рівень навченості випускників класів з профільним навчанням іноземної мови (профільний рівень) має досягти показника В2 у термінах Ради Європи.

(Ви маєте змогу вивантажити всю статтю з сервера)

Категорія: Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки | Додав: Didactics
Переглядів: 673 | Завантажень: 77 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2021 DIDACTICS