Четвер, 2024-Кві-25, 20.10.56
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки

Полонська Т. К. Технологія конструювання змісту елективних курсів у профільному навчанні іноземної мови
2012-Кві-24, 16.13.11

Для посилання:

Полонська Т. К. Технологія конструювання змісту елективних курсів у профільному навчанні іноземної мови [Текст] / Т. К. Полонська // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2011 рік: наукове видання. – К., Ін-т педагогіки, 2012. – 376 с., с. 180–182.

 

Технологія конструювання змісту елективних курсів у профільному навчанні іноземної мови

 

Т. К. Полонська, канд. пед. наук

 

Під поняттям «конструювання змісту елективних курсів» ми розуміємо процес розроблення та деталізації системи знань учнів, ціннісного ставлення до об'єктів світу і визначення взаємозв'язків між ними з метою забезпеченості цілісності та цілеспрямованості елективного курсу (ЕК). Технологія =с. 180= конструювання змісту елективних курсів – це діяльність учителя з вирішення поставлених завдань і досягнення певних результатів на кожному з чотирьох етапів: аналітичному, конструктивному, оцінювальному та етапі експертизи.

Аналітичний етап. Основними завданнями цього етапу є визначення освітнього запиту учня і цілей профілю «іноземна філологія»; установлення взаємозв'язку між змістом профільного курсу і можливостями ЕК. Зміст діяльності вчителя полягає в аналізі концепції профільного навчання іноземних мов, Державного стандарту освіти і Базового навчального плану, проведенні анкетування учнів. Результатом етапу має стати підготовка пояснювальної записки до ЕК; формулювання цілей та завдань ЕК.

Конструктивний етап. Основні завдання етапу полягають у розробленні змісту ЕК (завдань, творчих завдань) на основі сукупності принципів, джерел, що відображають сутність профільного навчання іноземної мови. Змістом діяльності вчителя є визначення основних понять ЕК, форм організації занять, списку літератури для учнів, інформаційно-комп'ютерної бази до ЕК; розроблення фонду творчих завдань, тематики проектів і творчих завдань. Результат передбачає виділення основних понять ЕК; складання навчально-тематичного плану; визначення форм організації занять; розроблення і добір завдань, текстів тощо.

Оцінювальний етап. Основними завданнями цього етапу є визначення форм і методів оцінки результативності засвоєння учнями змісту ЕК. До змісту діяльності вчителя віднесено розроблення форм проміжного та підсумкового контролю, вимог до результатів засвоєння ЕК та критеріїв їх оцінки. Результатом етапу є підготовка пакета контрольно-вимірювальних матеріалів і розроблення критеріїв оцінки засвоєння змісту ЕК.

Етап експертизи. До основних завдань етапу належать визначення якості сконструйованої програми ЕК та встановлення відповідності змісту програми ЕК цілям профілю і потребам учнів. Зміст діяльності вчителя полягає у здійсненні =с. 181= діагностики впливу змісту курсу на академічні та творчі досягнення учнів; проведенні анкетування щодо виявлення ступеня задоволеності учнів і педагогів змістом ЕК. Результатом етапу є корекція і затвердження програми методичною радою школи.

Під час реалізації особистісно орієнтованого та компетентнісного підходів до конструювання змісту елективних курсів з іноземної мови комплекс розроблених завдань і проблем, що утворюють змістове ядро елективного курсу, надає старшокласнику можливість зробити усвідомлений вибір майбутнього освітньо-професійного шляху, а також сприяє рівню сформованості досвіду його творчої діяльності та дослідницьких умінь.

Технологія конструювання змісту елективних курсів є основою для розроблення вчителем навчальної програми певного елективного курсу.

Описану технологію можна застосовувати в профільному навчанні не лише іноземної мови, а й інших шкільних предметів. =с. 182=

Категорія: Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки | Додав: Didactics
Переглядів: 962 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS