П’ятниця, 2024-Кві-26, 00.10.43
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки

Редько В. Г. Принципи добору мовного, мовленнєвого та ілюстративного матеріалу до змісту підручників з іноземних мов
2012-Кві-24, 16.15.28

Для посилання:

Редько В. Г. Принципи добору мовного, мовленнєвого та ілюстративного матеріалу до змісту підручників з іноземних мов [Текст] / В. Г. Редько // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2011 рік: наукове видання. – К., Ін-т педагогіки, 2012. – 376 с., с. 178–179.

 

 

Принципи добору мовного, мовленнєвого та ілюстративного матеріалу

до змісту підручників з іноземних мов

 

В. Г. Редько, канд. пед. наук

 

У методиці навчання іноземних мов називають різні принципи добору мовного і мовленнєвого матеріалу для використання в шкільній практиці. Найвідомішими є такі: співвіднесеності слів (визначається цінністю лексичної одиниці та її здатністю узгоджуватися з іншими словами); словотворчої цінності (здатність слова утворювати похідні одиниці); багатозначності слова; частотності; стилістичної необмеженості слова тощо.

З урахуванням нових цілей та тенденцій розвитку сучасної шкільної іншомовної освіти, а також технологій їх реалізації (методи, способи, форми, види навчальної діяльності) необхідно дещо переглянути усталений перелік цих принципів. Насамперед це зумовлюється використанням у сучасній середній школі комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до навчання іноземної мови, розумінням її як важливого засобу міжкультурного спілкування, зокрема як механізму порозуміння представників націй і народностей із різною культурою, традиціями, віросповіданням, менталітетом у сучасному глобалізованому світовому просторі. Відповідно до цих позицій пріоритетними нами визначені такі принципи:

1) прагматичності та соціальної ефективності;

2) комунікативного спрямування навчальної діяльності;

3) тематичної організації навчання іншомовного спілкування;

4) науковості;

5) урахування навчального досвіду та міжпредметних

зв'язків;

6) автентичності; =с. 178=

7) достатності;

8) концентричного вивчення тем для спілкування;

9) мінімізації змісту навчання;

10) типовості та варіативності мовного і мовленнєвого матеріалу;

11) частотності;

12) диференційованого навчання;

13) культуровідповідності та культурної цінності навчального матеріалу.

Саме ці принципи використано нами як засади для добору мовного, мовленнєвого та ілюстративного матеріалу для змісту підручників з іспанської мови. їх актуальність і валідність було підтверджено шкільною практикою. =с. 179=

Категорія: Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки | Додав: Didactics
Переглядів: 1220 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS