Didactics.ua
П’ятниця, 2021-Лют-26, 16.04.40
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі»

Дятленко Тетяна. Про підготовку майбутнього вчителя української мови й літератури до роботи в профільній школі в умовах...
2014-Лис-27, 08.35.25

Дятленко Тетяна. Про підготовку майбутнього вчителя української мови й літератури до роботи в профільній школі в умовах сучасного педагогічного закладу …11–13.

Для покликання: Дятленко Тетяна. Про підготовку майбутнього вчителя української мови й літератури до роботи в профільній школі в умовах сучасного педагогічного закладу [Текст] / Тетяна Дятленко // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №11. – 48 с. – С. 11–13.

 

У статті порушено проблему підготовки майбутнього вчителя української мови й літератури до роботи в профільній школі,простежено взаємозалежність між методичною компетентністю викладачів вишу і рівнем професійного становлення студента в умовах навчального закладу.

Ключові слова: методична компетентність, показники діяльності викладача, напрями взаємодії.

 

Татьяна Дятленко. Подготовка будущего учителя украинского языка и литературы к работе в профильной школе в условиях современного педагогического заведения

В статье поднят вопрос подготовки будущего учителя украинского языка и литературы к работе в профильной школе, прослеживается взаимозависимость между методической компетентностью преподавателей вуза и уровнем профессионального становления студента в условиях учебного заведения.

Ключевые слова: методическая компетентность, показатели деятельности преподавателя, направления взаимодействия.

 

Tatiana Diatlenko. Рreparation future teacher of Ukrainian language and literature to work in the specialized school inthe modern pedagogical institutions.

The article considers the problem of preparing future teacher of Ukrainian language and literature to work in the specialized school, traced the relationship between methodological competence of university teachers and the level of professional formation ofstudents in the environment of educational institution.

Keywords: methodical competence, indicators of teacher work, areas of cooperation.

 

Цитата, с. 11. Процес профілізації навчання в сучасній школі висуває підвищені вимоги до професійної підготовки вчителя, його педагогічної компетентності, ерудиції, загальної культури, оскільки перед учителем профільної школи постало завдання вчити по-новому, отже, розробляти зміст, організаційні форми, методи і засоби навчання й виховання таким чином, аби забезпечити оптимальні умови розвитку учнів, які свідомо обрали майбутній напрям професійної підготовки з урахуванням інтересів, здібностей, нахилів, обдарування тощо.

На сьогодні відповідними інститутами підготовлено базові нормативні документи профільної школи, розроблено програми, підручники, однак проблема готовності сучасного вчителя української мови й літератури до роботи в профільних класах залишається відкритою й нині активно обговорюється на сторінках фахових періодичних видань, стає предметом дискусії наукових конференцій, семінарів. Сучасні вчені З. Шевченко, В. Шуляр, Ю. Ковбасенко, Ю. Мельник, Л. Мацько, О. Семеног, Ю. Кузнецов, А. Фасоля та ін. наголошують, що вирішальною педагогічною умовою організації профільного навчання в загальноосвітній школі є формування педагогічних кадрів, які мають забезпечувати профільну, допрофільну, загальноосвітню підготовку учнів.

Учитель профільної школи повинен бути спеціалістом високого рівня, відповідного профілю та спеціалізації, щоб забезпечувати варіативність та особистісну орієнтацію навчально-виховного процесу через послідовне, педагогічно доцільне проектування індивідуальних освітніх програм розвитку особистості; практичну орієнтацію освітнього процесу через введення інтерактивних технологій, проектно-дослідницьких методів, поширення навчального співробітництва, самостійності учнів у набутті знань тощо. Ці вимоги потребують модернізації педагогічної освіти, підвищення кваліфікації та перепідготовки освітян, а також урахування нагальних потреб школи і внесення відповідних коректив у процес підготовки майбутніх учителів української мови й літератури в сучасних вищих навчальних закладах.

 

Література

1. Концепція профільного навчання в старшій школі // Інформаційний збірник Міністерства освіти й науки. – 2003. – №74. – С. 3–15.

2. Шуляр В. Структура профільної диференціації літературної освіти школярів // В. Шуляр // Дивослово. – 2007. – №3. – С.15–17.

3. Фасоля А. Профільне навчання: готовність №? / А.Фасоля // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та коледжах. – 2009. – №11. – С. 49–54.

4. Шевченко З. Специфіка підготовки майбутніх учителів-словесників до роботи в умовах профільного навчання / З.Шевченко // Вісник Глухівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки. Випуск 13. – Глухів : ГДПУ, 2009. – С. 239–242.

Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 465 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2021 DIDACTICS