Четвер, 2024-Кві-25, 11.06.30
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі»

Фонарюк Тетяна. Проблема доброти в оповіданні Віктора Кави «Пиріжок з калиною»
2014-Лис-15, 01.20.00

Фонарюк Тетяна. Проблема доброти в оповіданні Віктора Кави «Пиріжок з калиною» …36–37.

Для покликання: Фонарюк Тетяна. Проблема доброти в оповіданні Віктора Кави «Пиріжок з калиною» [Текст] / Тетяна Фонарюк // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №10. – 48 с. – С. 36–37.

 

Цитата, с. 36.

Мета: ознайомити учнів із творчим доробком Віктора Кави, опрацювати зміст оповідання «Пиріжок з калиною», допомогти зрозуміти проблеми, порушені утворі; формувати вміння логічно висловлювати свої думки, робити висновки, складати план до прочитаного, розвивати спостережливість, виробляти комунікативні навички; виховувати почуття доброти, щедрості, людяності.

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Цілі уроку

Учні повинні знати: короткі відомості про життя і творчість письменника; зміст оповідання; тему та основну думку.

Учні повинні вміти: визначати тему та ідею твору;добре орієнтуватися у тексті оповідання; виразно читати уривки з твору; висловлювати власне ставлення до прочитаного; аргументовано відповідати на запитання; інсценізувати уривки з епічного твору.

Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 1013 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS