Вівторок, 2024-Кві-23, 12.24.11
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі»

Коритько Валентина. Урок за поемою Миколи Вороного «Євшан-зілля»
2014-Лис-09, 17.28.17

Коритько Валентина. Урок за поемою Миколи Вороного «Євшан-зілля» …27–29.

Для покликання: Коритько Валентина. Урок за поемою Миколи Вороного «Євшан-зілля» [Текст] / Валентина Коритько // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №9. – 48 с. – С. 27–29.

 

Цитата, с. 27–28.

Тема уроку: Патріотичні почуття й толерантне ставлення до інших народів. Роль слова, пісні, історії в житті людини.

Мета: ознайомити учнів із життям і творчістю М.Вороного, з історичною основою та змістом поеми «Євшан-зілля»; розвивати навички вдумливого, виразного читання, коментування прочитаного, визначення особливостей літературного твору; формувати національну свідомість; сприяти вихованню почуття патріотизму.

Обладнання: портрет письменника, збірки його ворів, ілюстрації до поеми, аудіозапис поеми у виконанні Галини Менкуш, ілюстрації із зображенням полину, пучечки полину.

Епіграф: Ніщо так не пробуджує спогади, як запах. В.С.Моем

 

Цитата, с. 29.

Робота з текстом твору. Розділіть поему на частини. Як вона побудована?

У якій частині, на вашу думку, переважає розповідь про події, а в якій – роздуми, переживання, сподівання ліричного героя?

Відшукайте у пролозі рядки, в яких автор висловлює надію, що українці, збайдужілі до рідного краю, можуть ще повернутися в лоно нації, вивчити рідну мову.

Чим ви можете пояснити ту обставину, що ханський син став «за рідні уважати» чужий край і його звичаї?

Перечитайте ті рядки, у яких мова йде про хана. Знайдіть слова й вислови, що передають страждання осиротілого батька.

Поміркуйте, чому хан просить саме судця повернути сина.

Чи передбачав хан таку відповідь свого сина на прохання повернутися на батьківщину?

Які настанови він дав судцеві?

Як ви вважаєте, чому ханський син залишився байдужим і до розповіді про батькове горе, і до пісень?

Розкажіть про переживання юнака, коли він від чув пахощі євшан-зілля. Які слова відтворюють зміну в настрої хлопця?

Доберіть епіграф до поеми з висловлюванням юнака.

Яка основна думка цього твору?

Які роздуми та почуття викликала у вас ця поема?

Для чого потрібно вивчати і знати історичне минуле рідного народу?

Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 878 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS