Кулініч Галина. Вивчаємо творчість Уласа Самчука. Уроки перший і другий …27–33.
Для покликання: Кулініч Галина. Вивчаємо творчість Уласа Самчука. Уроки перший і другий [Текст] / Галина Кулініч // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №11. – 48 с. – С. 27–33.
Цитата, с. 27.
Урок 1
Тема: Улас Самчук. Життєвий і творчий шлях, втілення в його творах трагічної долі українського народу в XX ст. Участь в організації МУРу. Публіцистика У. Самчука: народ і нація, проблеми формування національної свідомості (уривки зі статті «Нарід чи чернь?»). Мемуарні твори: «На білому коні», «На коні вороному»
Мета: домогтися розуміння учнями своєрідності життєвого і творчого шляху У. Самчука, зацікавити їх особою письменника, його участю в організації МУРу; на матеріалі публіцистичної спадщини У. Самчука допомогти усвідомити її тематичне розмаїття, ідейне спрямування; опрацювати уривки зі статті «Нарід чи чернь?»; ознайомити учнів із мемуарними творами «На білому коні», «На коні вороному»; розвивати усне зв’язне мовлення, логічне мислення; виховувати благородство і святість почуттів, патріотизм, національну гордість, людяність.
Очікувані результати
Учні знатимуть:
— біографічні відомості про письменника;
— творчу спадщину письменника та її тематичне розмаїття.
Учні вмітимуть:
формувати власне бачення творчого обличчя митця, порушених проблем у творах;
аналізувати публіцистичну статтю;
характеризувати особливості світобачення письменника на сторінках спогадів «На білому коні», «На коні вороному».
Тип уроку: урок сприймання і засвоєння нових знань.
|