Середа, 2024-Кві-24, 08.47.21
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі»

Кулініч Галина. Вивчаємо творчість Уласа Самчука. Уроки перший і другий
2014-Лис-27, 08.31.36

Кулініч Галина. Вивчаємо творчість Уласа Самчука. Уроки перший і другий …27–33.

Для покликання: Кулініч Галина. Вивчаємо творчість Уласа Самчука. Уроки перший і другий [Текст] / Галина Кулініч // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №11. – 48 с. – С. 27–33.

 

Цитата, с. 27.

Урок 1

Тема: Улас Самчук. Життєвий і творчий шлях, втілення в його творах трагічної долі українського народу в XX ст. Участь в організації МУРу. Публіцистика У. Самчука: народ і нація, проблеми формування національної свідомості (уривки зі статті «Нарід чи чернь?»). Мемуарні твори: «На білому коні», «На коні вороному»

Мета: домогтися розуміння учнями своєрідності життєвого і творчого шляху У. Самчука, зацікавити їх особою письменника, його участю в організації МУРу; на матеріалі публіцистичної спадщини У. Самчука допомогти усвідомити її тематичне розмаїття, ідейне спрямування; опрацювати уривки зі статті «Нарід чи чернь?»; ознайомити учнів із мемуарними творами «На білому коні», «На коні вороному»; розвивати усне зв’язне мовлення, логічне мислення; виховувати благородство і святість почуттів, патріотизм, національну гордість, людяність.

Очікувані результати

Учні знатимуть:

— біографічні відомості про письменника;

— творчу спадщину письменника та її тематичне розмаїття.

Учні вмітимуть:

формувати власне бачення творчого обличчя митця, порушених проблем у творах;

аналізувати публіцистичну статтю;

характеризувати особливості світобачення письменника на сторінках спогадів «На білому коні», «На коні вороному».

Тип уроку: урок сприймання і засвоєння нових знань.

Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 693 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS