Лінкевич Людмила. Вивчаємо творчість І. Кочерги …28–32.
Для покликання: Лінкевич Людмила. Вивчаємо творчість І. Кочерги [Текст] / Людмила Лінкевич // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №10. – 48 с. – С. 28–32.
Цитата, с. 28.
Урок 1
Тема: Іван Кочерга. Життєвий і творчий шлях. Тематична й жанрова особливість творів. Драматична поема «Свіччине весілля», її історична основа. Символічні образи свічки і світла у п’єсі.
Мета: ознайомити старшокласників із біографією драматурга, його складним і суперечливим шляхом у літературу, дати уявлення про етапи історичної доби, які пережила наша нація в часи Київської Русі та Литовського князівства; опрацювати зміст драматичної поеми «Свіччине весілля», з’ясувати символічні образи твору; виховувати почуття патріотизму, свідоме ставлення до життя.
Очікувані результати
Учні знатимуть: основні віхи життя і творчості Івана Кочерги, зміст драматичної поеми «Свіччине весілля», її жанрові особливості.
Учні вмітимуть: схарактеризувати образи твору,розкрити їхню символіку, висловити власне ставлення до порушених проблем, створити міні-проекти.
Тип уроку: засвоєння знань і формування вмінь.
Випереджувальне завдання: з’ясувати основні віхи життя і творчості Івана Кочерги, прочитати драматичну поему «Свіччине весілля».
Обладнання: текст твору, портрет письменника, ілюстрації до творів, інформаційні пакети для учнів, мультимедійна презентація.
|