Четвер, 2024-Кві-25, 08.34.56
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі»

Лінкевич Людмила. Вивчаємо творчість І. Кочерги
2014-Лис-15, 01.23.37

Лінкевич Людмила. Вивчаємо творчість І. Кочерги …28–32.

Для покликання: Лінкевич Людмила. Вивчаємо творчість І. Кочерги [Текст] / Людмила Лінкевич // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №10. – 48 с. – С. 28–32.

 

Цитата, с. 28.

Урок 1

Тема: Іван Кочерга. Життєвий і творчий шлях. Тематична й жанрова особливість творів. Драматична поема «Свіччине весілля», її історична основа. Символічні образи свічки і світла у п’єсі.

Мета: ознайомити старшокласників із біографією драматурга, його складним і суперечливим шляхом у літературу, дати уявлення про етапи історичної доби, які пережила наша нація в часи Київської Русі та Литовського князівства; опрацювати зміст драматичної поеми «Свіччине весілля», з’ясувати символічні образи твору; виховувати почуття патріотизму, свідоме ставлення до життя.

Очікувані результати

Учні знатимуть: основні віхи життя і творчості Івана Кочерги, зміст драматичної поеми «Свіччине весілля», її жанрові особливості.

Учні вмітимуть: схарактеризувати образи твору,розкрити їхню символіку, висловити власне ставлення до порушених проблем, створити міні-проекти.

Тип уроку: засвоєння знань і формування вмінь.

Випереджувальне завдання: з’ясувати основні віхи життя і творчості Івана Кочерги, прочитати драматичну поему «Свіччине весілля».

Обладнання: текст твору, портрет письменника, ілюстрації до творів, інформаційні пакети для учнів, мультимедійна презентація.

Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 811 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS