Вівторок, 2024-Кві-23, 23.10.59
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі»

Логвіненко Наталія. Використання педагогіки пригод під час вивчення роману Віталія Климчука «Рутенія. Повернення відьми»
2015-Бер-16, 08.37.29

Логвіненко Наталія. Використання педагогіки пригод під час вивчення роману Віталія Климчука «Рутенія. Повернення відьми» …30–34.

Для покликання: Логвіненко Наталія. Використання педагогіки пригод під час вивчення роману Віталія Климчука «Рутенія. Повернення відьми» [Текст] / Наталія Логвіненко // Українська література в загальноосвітній школі. – 2015. – №1. – 48 с. – С. 30–34.

У статті розкриваються шляхи організації навчально-виховного процесу на факультативних заняттях із застосуванням педагогіки пригод під час вивчення творів жанру фентезі.

Ключові слова: проектна діяльність, педагогіка пригод, фентезі, квест, Віталій Климчук, міфопоетика твору, уява, почуття, потреба і вміння читати.

В статье раскрываются пути организации учебно-воспитательного процесса на факультативных занятиях с применением педагогики приключений во время изучения произведений жанра фэнтези.

Ключевые слова: проектная деятельность, педагогика приключений, фэнтези, квест, Виталий Климчук, мифопоетика произведения, воображение, чувства, потребность и умение читать.

Lohvinenko Nataliia. THE USE OF PEDAGOGICS OF ADVENTURES DURING A TEXTUAL STUDY THE NOVEL OF VITALIJ KLIMCHUK «RUTENIYA. RETURNING OF WITCH»

The ways of organization the educational process on the optional reading with application of pedagogics of adventures during the study of works of genre of fantasy open up in the article. Such approach is stipulated by nature of this fantastic genre, when a writer uses original principle of design of spatio-temporal element, in which develops adventure story. The leading motive in the story is a journey. Quest motive as "a metaphor for knowledge and self-knowledge" reveals the problem of identity, it enables an author to emphasize on modern problems.

The application of pedagogy adventure, as observed G.L. Tokman, helps students focus on the sharpness of scene stories in this work, that encourages them to write their own works. And gradually transforms the reader’s interest from intense events in the book to emotional, intellectual and spiritual processes of human existence. Textual study of the novel by Vitaly Klimchuk "Ruthenia. Returning of witch». Study of the “Returning of witch” was scheduled in the program to check the general education level of students in the study of genre of fantazy in modern Ukrainian literature on facultative lessons in 8th grade.

The program involves the study of the text of the artwork, so the first step is to draw attention to its problematics. The novel is based on national cultural archetypes. To understand the narrative allegory about eternal moral and cultural values, we get into the rich experience of many generations, their desire, that are displayed in mythological and demonological representations, magical rites and rituals, beliefs and superstitions. The author not only reproduces the ideology, customs, spiritual world of our forefathers, but also actualizes the problem to finding young readers of national identity. Although disclosure of the work carried out in the independent search and research subjects training activities, the nature of which depends on the collective pre-planning.

Keywords: project activities, education of adventure, fantasy, quest, Vitaly Klimchuk, myth works,imagination, feelings, needs and ability to read.

 

Література

1. Гольник О. О. Міф у художньому світі Євгена Маланюка: [монографія] / Оксана Гольник. – Кіровоград: Імекс-ЛТД, 2013. – 218 с.

2. Куприянов В. Б. Воспитание ХХІ века: Экзистенциальная вспышка приключения [Електронний ресурс] / В. Б. Куприянов. – //Культурологические исследования в Сибири. – Режим доступа: http://strik.omskred.ru/page.php?id=108

3. Климчук В. Рутенія. Повернення відьми/ Віталій Климчук. – Вінниця: Теза, Харків : Фоліо, 2011. – 376 с.

4. Климчук В. У книжці є справжні замовляння, які мають силу. Інтерв’ю Українській правді [Електронний ресурс] /Віталій Климчук. – Режим доступу : http://life.pravda.com.ua/book/2011/12/19/91576/

5. Матросова Н. Н. Педагогика приключений [Електронний ресурс] /Н. Н. Матросова. – // Земля и недвижимость Сибири. – 2009. – №5(19). – С.48-49. – Режим доступа: http://www.ucheba.com/met_rus/k_summer_rest/kazachiya.dok

6. Мизулин С. В. Как приготовить приключение [Електронний ресурс] / С. В. Мизулин. – Режим доступа: http://www.ucheba.com/met_rus/k_vneklassrab/prikluchenie.htm

7. Миновская О. В. Приключение как инновация в воспитании учащейся молодежи /Миновская О. В. // Современные наукоемкие технологии. – 2011. – №1. -С. 123—124. Режим доступа: URL: http://www.rae.ru/snt/?section=content&op=show_article&article_id=6737

8. Пиркало С. Климчук В. Рутенія. Повернення відьми / В. Климчук. – Харків : Теза, 2012. – 376 с. / Світлана Пиркало [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://bibliote-ka160.edukit.kiev.ua/novini_biblioteki/id/46

9. Плачинда С. П. Міфи і легенди Давньої України /Сергій Плачинда. – К. : ФОП Стебляк О.М., 2013. – 304 с.

10. Романенко О. А. Фольклорні мотиви та сюжети в сучасній українській літературі: кітчеві експерименти чи нові художні акценти? [Електронний ресурс]/Олена Романенко. – Режим доступу: http://www.info-library.com.ua/books-text-10764.html

11. Селезнева И. П. О «педагогике приключений» К. Хана /И. П. Селезнева. – Режим доступа: http://www.kspu.ru/page-10155.html

12. Соколова А. Містичний міфологізм прози Галини Пагутяк / Алла Соколова. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://library.univ.kiev.ua/ukr/host/viking/db/ftp/univ/lfpp/lfpp_2012_36.pdf

13. Токмань Г. Л. Методика навчання української літератури в середній школі : підручник / Г. Л. Токмань. – К.: ВЦ «Академія», 2012. – 312 с. – (Серія «Альма-матер»).

14. Токмань Г. Л. Методика викладання української літератури в старшій школі : екзистенційно-діалогічна концепція / Ганна Токмань. – К. : Міленіум, 202. – 320 с.

Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 877 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS