Мушинська Ольга. Вивчаємо творчість Уласа Самчука. Уроки третій і четвертий …30–34.
Покликання: Мушинська Ольга. Вивчаємо творчість Уласа Самчука. Уроки третій і четвертий [Текст] / Мушинська Ольга // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №12. – 48 с. – С. 30–34.
Цитата, с. 30.
Урок 3
Тема уроку: Улас Самчук "Марія" (роман-хроніка) як художній документ про життя селянської родини в Україні в умовах тоталітаризму. Зображення страшних картин голодомору на прикладі однієї сім'ї. Проблематика твору
Мета: сформувати уявлення про проблематику та ідейно-тематичну основу роману "Марія", особливості його композиції й жанру; удосконалювати навички аналізу літературного твору з огляду на його ідейно-художню цілісність та авторську позицію, у єдності змісту і форми; розвивати інтелектуальні здібності учнів, багатство мовлення й образного мислення; виховувати віру в незнищенність українців, у неминучу перемогу добра над злом.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Випереджувальне завдання: прочитати роман "Марія", оформити проект-презентацію" Улас Самчук. Роман "Марія", підготувати історичну довідку про голодомор 1932-1933 рр. в Україні.
Обладнання: тексти роману "Марія" Уласа Самчука, слайди, портрет Уласа Самчука, виставка творів письменника.
|