Сорокіна Лариса. Становлення особистості в повісті Віктора Близнеця «Женя і Синько» …33–35.
Для покликання: Сорокіна Лариса. Становлення особистості в повісті Віктора Близнеця «Женя і Синько» [Текст] / Лариса Сорокіна // Українська література в загальноосвітній школі. – 2015. – №2. – 48 с. – С. 33–35.
Цитата, с. 33.
Мета: ознайомити учнів з ідейно-тематичними особливостями пригодницької повісті «Женя і Синько», вчити школярів характеризувати головних героїв; розвивати навички аналізу художнього твору, зв’язне мовлення, критичне мислення, творчу уяву; формувати потребу в систематичному читанні як засобі пізнання світу, самопізнанні, загальнокультурному розвитку; виховувати почуття поваги, любові до української літератури, рідного краю, природи; вчити цінувати дружбу, порядність, доброту.
Обладнання: тексти повісті В. Близнеця «Женя і Синько», «Заповіді читача» на стенді або плакаті, ілюстрації до твору.
Домашнє завдання до уроку: колективне – прочитати повість «Женя і Синько», зробити записи у читацькому щоденнику за певними рубриками; заповнити «щоденник подвійних записів»; індивідуальне – намалювати ескізи гібридного міста-села, про яке мріє Женя Цибулько.
|