Субота, 2024-Кві-20, 02.42.56
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Атаманчук А. Максим Рильський. «Люби природу не як символ…»
2014-Кві-02, 21.03.50
Атаманчук А. Максим Рильський. «Люби природу не як символ…» …35–36.

Для покликання: Атаманчук А. Максим Рильський. «Люби природу не як символ…» [Текст] / А. Атаманчук // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №4. – 48 с. – С. 35–36.

Цитата, с. 35. Тема. Максим Рильський. «Люби природу не як символ… «.Єдність людини і природи, зв’язок між станом людської душі та довкіллям.
Мета: повторити відомості про життя і творчість М.Рильського, проаналізувати ідейно-художній зміст поезії; розвивати вміння виразно і вдумливо читати вірші, відчувати поетичне слово; виховувати почуття любові до рідного краю, дбайливе ставлення до природи, відповідальність за збереження довкілля.
Тип уроку: засвоєння знань і формування вмінь.
Обладнання: портрет М. Рильського, бібліотечка його творів, ілюстрації до віршів.
Епіграф: Природа не визнає жартів, вона завжди правдива, завжди серйозна, завжди сувора; вона завжди права; помилки ж і омани виходять від людей. (Гете)
Цитата, с. 36
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Перевірка домашнього завдання
Виразне читання напам’ять вивчених поезій. Бесіда за ілюстраціями до творів.
III. Актуалізація опорних знань.
Літературний диктант.
1. Дата народження М. Рильського. (19.03.1895)
2. 1902 року сім’я переїздить із Києва в село… (Романівка).
3. Батько Максима походив з роду… (багатого польського пана).
4. Мати за походженням … (селянка).
5. Максим названий своїм батьком на честь… (Максима Залізняка).
6. У якому віці написав М. Рильський свій перший вірш? (У 7 років.)
7. Його назва… («Прошак».)
8. Назва першої поетичної збірки… («На білих островах».)
9. У я кому році збі рка була видана? (1910.)
10. У яких навчальних закладах М. Рильський здобував вищу освіту? (У Київському університеті Св.Володимира, потім у Народному університеті в Києві.)
11. Назвіть авторський неологізм із поезії «Осінь-маляр із палітрою пишною...» (Тиходзвонні.)
12. Премію ім. М. Рильського отримують щорічно за… (кращий художній переклад).
Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 1180 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS