Вівторок, 2024-Кві-23, 16.35.36
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Бойко О. Вивчаємо повість «Блакитна дитина» А. Дімарова
2013-Жов-31, 13.01.44
Бойко О. Вивчаємо повість «Блакитна дитина» А. Дімарова [Текст] / О. Бойко // Українська література в загальноосвітній школі. – 2013. – №11. – 48 с. – С. 34–36.
 
Цитата, с. 34–35. Педагогічне кредо:
Вимогливість до учнів у поєднанні з повагою до їхньої особистості.
Тема: Риси характеру головного героя повісті Анатолія Дімарова «Блакитна дитина», стимули його поведінки.
Мета: охарактеризувати головного героя повісті А. Дімарова «Блакитна дитина»; дослідити, як формувалися життєві принципи Толі, як його риси характеру розкривалися у різних життєвих ситуаціях; розвивати вміння аргументовано висловлювати власні думки, спостереження, виважено доводити своє бачення; формувати кругозір, світогляд школярів; виховувати почуття доброти, щирості, чуйності, вимогливості до своїх вчинків, дій; прищеплювати пунктуальність, інтерес до наслідків власної праці.
Цілі.
Учні знатимуть: риси вдачі головного героя; основні стимули його поведінки. =далі с. 35=
Учні вмітимуть: характеризувати образ головного героя; складати цитатну характеристику Толика; аргументувати своє ставлення до персонажа, його поведінки; оцінювати власну діяльність.
Ім’я уроку: «Яке дерево, такі й віти, які батьки, такі й діти».
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: портрет А. Дімарова, портрет Толика, путівник, сигнальні долоньки для роботи в групі, стікери, пам’ятка «Як працювати в групі», картки оцінювання.
Форми, методи, прийоми, види роботи:
бесіда, гра «Вірю – не вірю», технологія «Знайди помилку», слово вчителя, робота в групах, сенкан, гра «Шифрувальник», «незакінчене речення».
Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 1424 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS