Бойко О. Вивчаємо повість «Блакитна дитина» А. Дімарова [Текст] / О. Бойко // Українська література в загальноосвітній школі. – 2013. – №11. –
48 с. – С. 34–36.
Цитата, с. 34–35. Педагогічне кредо:
Вимогливість до учнів у
поєднанні з повагою до їхньої особистості.
Тема: Риси характеру головного героя повісті Анатолія Дімарова «Блакитна дитина»,
стимули його поведінки.
Мета: охарактеризувати головного героя повісті А. Дімарова «Блакитна дитина»;
дослідити, як формувалися життєві принципи Толі, як його риси характеру
розкривалися у різних життєвих ситуаціях; розвивати вміння аргументовано
висловлювати власні думки, спостереження, виважено доводити своє бачення;
формувати кругозір, світогляд школярів; виховувати почуття доброти, щирості,
чуйності, вимогливості до своїх вчинків, дій; прищеплювати пунктуальність,
інтерес до наслідків власної праці.
Цілі.
Учні знатимуть: риси вдачі головного героя;
основні стимули його поведінки. =далі с. 35=
Учні вмітимуть: характеризувати
образ
головного героя; складати цитатну характеристику Толика; аргументувати своє ставлення до персонажа, його поведінки; оцінювати власну діяльність.
Ім’я уроку: «Яке дерево, такі й віти, які батьки, такі й діти».
Тип уроку: комбінований.
Обладнання: портрет А. Дімарова, портрет Толика, путівник,
сигнальні долоньки для роботи в групі, стікери, пам’ятка «Як працювати в групі»,
картки оцінювання.
Форми, методи, прийоми, види роботи:
бесіда, гра «Вірю – не вірю»,
технологія «Знайди помилку», слово вчителя, робота в групах, сенкан, гра «Шифрувальник»,
«незакінчене речення».
|