Букша Т. Материнська любов і синівська вдячність у «Пісні про рушник» А. Малишка
[Текст] / Т. Букша // Українська література
в загальноосвітній школі. – 2013. – №11. – 48 с. – С. 37–38.
Цитата, с. 37. Життєве кредо:
Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Українське прислів’я
Тема: А. Малишко. «Пісня про рушник». Народність авторської поезії.
Ім’я уроку: «Доля на рушникові».
Мета: ознайомити учнів із цікавими фактами життя і творчості А. Малишка, історією
написання «Пісні про рушник»; удосконалювати вміння ставити вико- 1 навські
завдання, виразно читати ліричні твори, аналізувати художні засоби та визначати
їх роль у розкритті головної думки твору; розвивати уміння аргументовано
висловлювати власні роздуми; виховувати любов до матері, естетичні смаки.
Цілі.
Учні знатимуть: цікаві факти з життя поета, зміст
виучуваних поезій, чому пісня А. Малишка стала народною.
Учні вмітимуть: ставити виконавське завдання,
виразно і вдумливо читати поезію, розповідати про свої враження від поезії А.
Малишка, розкривати роль художніх засобів, коментувати зміст образів-символів.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Обладнання: портрет А. Малишка, виставка його творів, матеріали
про життєвий і творчий шлях письменника, українські вишиті рушники, аудіозапис «Пісні
про рушник» (або відео).
Методи, прийоми, види, форми роботи: робота з портретом, «вільне
письмо», прослуховування аудіозапису пісні (або відео), учнівські повідомлення,
бесіда, розповідь учителя, обговорення проблемних запитань, відповіді на
запитання, «крісло героя», «інтерв’ю з героєм», «закінчіть речення».
|