П’ятниця, 2024-Бер-29, 10.27.01
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Букша Т. Материнська любов і синівська вдячність у «Пісні про рушник» А. Малишка
2013-Жов-31, 12.59.20
Букша Т. Материнська любов і синівська вдячність у «Пісні про рушник» А. Малишка [Текст] / Т. Букша // Українська література в загальноосвітній школі. – 2013. – №11. – 48 с. – С. 37–38.
 
Цитата, с. 37. Життєве кредо:
Мудрим ніхто не вродився, а навчився. Українське прислів’я
Тема: А. Малишко. «Пісня про рушник». Народність авторської поезії.
Ім’я уроку: «Доля на рушникові».
Мета: ознайомити учнів із цікавими фактами життя і творчості А. Малишка, історією написання «Пісні про рушник»; удосконалювати вміння ставити вико- 1 навські завдання, виразно читати ліричні твори, аналізувати художні засоби та визначати їх роль у розкритті головної думки твору; розвивати уміння аргументовано висловлювати власні роздуми; виховувати любов до матері, естетичні смаки.
Цілі.
Учні знатимуть: цікаві факти з життя поета, зміст виучуваних поезій, чому пісня А. Малишка стала народною.
Учні вмітимуть: ставити виконавське завдання, виразно і вдумливо читати поезію, розповідати про свої враження від поезії А. Малишка, розкривати роль художніх засобів, коментувати зміст образів-символів.
Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу.
Обладнання: портрет А. Малишка, виставка його творів, матеріали про життєвий і творчий шлях письменника, українські вишиті рушники, аудіозапис «Пісні про рушник» (або відео).
Методи, прийоми, види, форми роботи: робота з портретом, «вільне письмо», прослуховування аудіозапису пісні (або відео), учнівські повідомлення, бесіда, розповідь учителя, обговорення проблемних запитань, відповіді на запитання, «крісло героя», «інтерв’ю з героєм», «закінчіть речення».
Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 799 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 4.0/1
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS