Четвер, 2024-Кві-25, 20.35.34
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Фасоля Анатолій. Календарне планування уроків української літератури. 6 клас, І семестр
[ Викачати з сервера (120.3 Kb) ] 2014-Срп-19, 20.17.46

Фасоля Анатолій. Календарне планування уроків української літератури. 6 клас, І семестр …15–20.

Для покликання: Фасоля Анатолій. Календарне планування уроків української літератури. 6 клас, І семестр [Текст] / Анатолій Фасоля // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №7–8. – 64 с. – С. 15–20.

 

Цитата, с. 15. Пропоноване увазі читачів часопису календарне планування уроків української літератури для 6 класу, як і попередні розробки (Див. числа 7–8, 12 за 2013 рік), розроблене на засадах особистісно зорієнтованого навчання, з урахуванням вимог державних документів щодо літературної освіти, навчальної програми для 5–9 класів.

Прикметною ознакою пропонованого підходу є зосередження уваги учителя-словесника на читацькому саморозвиткові учня, який трактуємо як процес змін у читацькій самосвідомості, читацькій діяльності, читацькому спілкуванні. Акцент зроблено на виробленні загальнонавчальних умінь як визначальної складової процесу формування суб'єктності учня-читача, його самопізнання і самотворення, оперті на суб'єктний досвід, забезпеченні умов для виявлення особистісної позиції щодо прочитаного, урахування читацьких інтересів, нахилів тощо.

З цією метою сформований на основі державної програми перелік вимог до рівня загальноосвітньої підготовки учнів доповнено теоретичними відомостями про читання, типи читачів тощо, переліком практичних умінь самоаналізу свого читацького розвитку.

Детальніше про особливості організації читацької діяльності в умовах особистісно зорієнтованого навчання можна дізнатися у статті «Як заохотити учня до читання» (число 7–8 часопису за минулий рік) та інших матеріалах автора.

Анатолій Фасоля,

кандидат педагогічних наук

Інститут педагогіки НАПН України

Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 981 | Завантажень: 349 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS