Четвер, 2024-Кві-25, 19.41.40
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Ляшук І. Вічна проблема життєвого вибору. Вивчення поезії Бориса Олійника «Вибір». 8 клас
2014-Кві-02, 21.16.16
Ляшук І. Вічна проблема життєвого вибору. Вивчення поезії Бориса Олійника «Вибір». 8 клас …31–32.

Для покликання: Ляшук І. Вічна проблема життєвого вибору. Вивчення поезії Бориса Олійника «Вибір». 8 клас [Текст] / І. Ляшук // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №4. – 48 с. – С. 31–32.

Цитата, с. 31. Мета: ознайомити учнів із цікавими фактами життя Бориса Олійника, його поетичною спадщиною; вчити виразно і вдумливо читати поезію; розвивати вміння аналізувати її зміст, звертаючи увагу на актуальність порушеної у творі проблеми вічного життєвого вибору; висловлювати власне судження щодо прочитаного.
Цілі.
Учні знатимуть: основні факти з життя Бориса Олійника; зміст поезії «Вибір», сутність порушеної у ній проблеми.
Учні вмітимуть: виразно й осмислено читати поезію, коментувати її зміст, визначати провідну думку твору; висловлювати власне ставлення до проблеми, порушеної у поезії; знаходити вивчені художні засоби, пояснювати їх роль.
Тип уроку. урок вивчення нового матеріалу.
Обладнання: портрет Бориса Олійника, виставка його творів, дидактичний мультимедійний матеріал, роздавальний матеріал.
Методи, прийоми, види, форми роботи: асоціювання, гронування, випереджувальне завдання, бесіда, складання таблиці «Борис Олійник для мене…», робота в групах, «незакінчене речення».
Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 830 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS