Ляшук І. Вічна проблема життєвого вибору. Вивчення поезії Бориса Олійника «Вибір». 8 клас …31–32.
Для покликання: Ляшук І. Вічна проблема життєвого вибору. Вивчення поезії Бориса Олійника «Вибір». 8 клас [Текст] / І. Ляшук // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №4. – 48 с. – С. 31–32.
Цитата, с. 31. Мета: ознайомити учнів із цікавими фактами життя Бориса Олійника, його поетичною спадщиною; вчити виразно і вдумливо читати поезію; розвивати вміння аналізувати її зміст, звертаючи увагу на актуальність порушеної у творі проблеми вічного життєвого вибору; висловлювати власне судження щодо прочитаного.
Цілі.
Учні знатимуть: основні факти з життя Бориса Олійника; зміст поезії «Вибір», сутність порушеної у ній проблеми.
Учні вмітимуть: виразно й осмислено читати поезію, коментувати її зміст, визначати провідну думку твору; висловлювати власне ставлення до проблеми, порушеної у поезії; знаходити вивчені художні засоби, пояснювати їх роль.
Тип уроку. урок вивчення нового матеріалу.
Обладнання: портрет Бориса Олійника, виставка його творів, дидактичний мультимедійний матеріал, роздавальний матеріал.
Методи, прийоми, види, форми роботи: асоціювання, гронування, випереджувальне завдання, бесіда, складання таблиці «Борис Олійник для мене…», робота в групах, «незакінчене речення».
|