Четвер, 2024-Кві-25, 04.05.31
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Мартинюк І., Крат Н., Паламарчук Н., Стасюк С. Планування уроків української літератури у 5 класі. Уроки 3–8
2013-Жов-09, 05.32.59

Мартинюк І. Планування уроків української літератури у 5 класі. Уроки 3-8 [Текст] / І. Мартинюк, Н. Крат, Н. Паламарчук, С. Стасюк // Українська література в загальноосвітній школі. – 2013. – №9. – 48 с. – С. 34–44.

 

Цитата, с. 34. Тема. Ціле- і смислевизначення з теми «Міфи, легенди, перекази, народні казки». Первісні уявлення про всесвіт і людину в міфах «Про зоряний віз», «Берегиня», «Дажбог», «Неопалима купина».

Ім’я уроку: «Народне мистецтво – це одяг нації» (Оноре де Бальзак).

Мета: ознайомити учнів зі змістом теми «Світ фантазії та мудрості», цілями її вивчення, з колом теоретичних понять теми; допомогти зрозуміти зміст міфів, осмислити їх суть, виховувати інтерес до вивчення творів фольклору.

Цілі:

Учні знатимуть: зміст вивчених міфів, головну думку творів, імена головних язичницьких слов’янських богів, визначення поняття міф.

Учні вмітимуть: розповідати про виникнення міфів, переказувати та тлумачити їхній зміст, уявляти прочитане, розповідати про роль міфів, пояснювати місце реального й уявного в житті людей; вибирати із загального переліку цілей найбільш значущі.

Тип уроку: комбінований урок.

Обладнання: підручники, виставка книг – збірок давньоукраїнських міфів, картки з цілями вивчення теми, мультимедійна презентація «Давньослов’янські боги», картки для роботи груп.

Методи, прийоми, види, форми роботи: виразне читання, «мікрофон 1», «смайлики», передбачення, перегляд презентації, взаємоконтроль у парах, робота в групах, укладання схеми, «порушена послідовність», «незакінчене речення», інсценізація.

Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 626 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS