П’ятниця, 2024-Бер-29, 12.29.42
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Матковська Т., Карпяк О. Чарівний світ природи в поезіях Є. Гуцала
2014-Кві-02, 21.12.45
Матковська Т., Карпяк О. Чарівний світ природи в поезіях Є. Гуцала …33–34.

Для покликання: Матковська Т. Чарівний світ природи в поезіях Є. Гуцала [Текст] / Т. Матковська, О. Карпяк // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №4. – 48 с. – С. 33–34.

Цитата, с. 33. Тема. Євген Гуцало. Чарівний світ рідної природи в поезіях «Зірка», «Чарівники», «Журавлі високі пролітають».
Мета: навчити виразно і вдумливо читати поезії, визначати художні засоби; розвивати образне розуміння краси світу через поетичне слово; виховувати любов до природи, відчуття прекрасного.
Тип уроку: вивчення нового матеріалу.
Обладнання: тексти поезій, портрет Є. Гуцала, відеоколаж «Журавлі».
Епіграф: Скільки років землі – і мільярд, і мільйон, а яка вона й досі ще гарна! (Л. Костенко)
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань
Бесіда за питаннями.
- Що вас вразило в оповіданні Євгена Гуцала «Лось»?
- Чи пов’язана людина з природою? А природа з людиною?
- Що буде з людиною, коли зникнуть рослини й тварини? Чому?
- Що повинен робити кожен з нас, щоб зберегти природу?
III. Оголошення теми, мети. Мотивація навчальної діяльності школярів
Слово вчителя. Євген Гуцало любив наш великий і розмаїтий світ, кожну стеблинку і гілочку, веселий спів пташок і сумний шепіт дощових краплин. Він любив бродити світанковими і вечірніми вулицями, підмічати найменший порух і відтворювати його до дрібниць на папері, вимальовувати усе, що оточує, словом.
З-під пера письменника вийшло понад сто книг. Серед них і поетичні збірки «Письмо землі», «Час і простір», «Живемо на зорі», «Напередодні нинішнього дня», «Сто віршів для дітей».
Друзі жартома розповідали, що коли Євген Пилипович проходив вранішніми вулицями Києва, то пташки переставали співати і спурхували йому на плече – природа тонко відчуває справжнього митця.
Василь Сухомлинський свого часу зазначав: «Людина стала Л юдиною тому, що побачила глибину блакитного неба, мерехтіння зірок, рожевий розлив вечірньої зорі, прозорий серпанок степових просторів, червоний захід сонця перед вітряним днем, тремтливе марево над горизонтом, сині тіні в заметах березневого снігу, журавлину зграю в голубому небі, відображення сонця в міріадах крапель вранішньої роси, сірі нитки дощу в похмурий день, фіолетову хмарку на кущі бузку, ніжну стеблину й блакитний дзвоник проліска – побачила і, здивована, пішла по землі, творячи нову красу». Євген Гуцало зображував у своїх творах цей напрочуд цікавий, живий світ.
Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 801 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS