Четвер, 2024-Кві-25, 22.02.39
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Нікітченко Людмила. Світ фантазії, мудрості. Матеріали до уроків. 5 клас
2014-Срп-19, 20.02.43

Нікітченко Людмила. Світ фантазії, мудрості. Матеріали до уроків. 5 клас …45–47.

Для покликання: Нікітченко Людмила. Світ фантазії, мудрості. Матеріали до уроків. 5 клас [Текст] / Людмила Нікітченко // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №7–8. – 64 с. – С. 45–47.

 

Цитата, с. 45. Теми. Міфи, легенди, перекази: «Про зоряний Віз», «Чому пес живе коло людини?», «Берегиня», «Дажбог», «Неопалима купина», «Як виникли Карпати», «Чому в морі є перли і мушлі».

Народні казки: «Про правду і кривду», «Мудра дівчина», «Ох», «Летючий корабель».

Рекомендації щодо вивчення першого тематично-проблемного блоку

Загальні поради. Необхідно наголосити, що наші предки до прийняття християнства були людьми віруючими, спостережливими. Свої уявлення про Всесвіт і Природу вони намагалися пояснити, складаючи легенди, перекази, казки, загадки, прислів'я, приказки. Так виникли і міфи. Різні природні сили люди уявляли у вигляді добрих, розумних чи, навпаки, злих, жорстоких істот.

Легенди, перекази, міфи, казки – це прозові твори, які допомагають передавати наступним поколінням знання про історичне минуле, пояснюють причини виникнення різних явищ.

Нагадати, що зараз завдяки писемності, різноманітності друкованих видань, Інтернет-ресурсам можна прочитати величезну кількість легенд, переказів, міфів і особливо казок, подивитися багато художніх фільмів, мультфільмів, створених за мотивами народних творів. Герої фольклорних жанрів, як відомо, діють по-різному: одні творять добро, інші – шкоду, неприємні речі несуть зло.

Рекомендувати учням самостійно виразно читати твори, переказувати, аналізувати, створювати до них ілюстрації.

На першому уроці тематично-проблемного блоку ознайомити учнів зі словником (додається).

Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 846 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS