Четвер, 2024-Бер-28, 23.39.27
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Охріменко Н. Утвердження милосердя, доброти в оповіданні Бориса Грінченка «Украла»
2014-Лют-13, 03.12.37
Охріменко Н. Утвердження милосердя, доброти в оповіданні Бориса Грінченка «Украла» …32–34.

Для покликання: Охріменко Н. Утвердження милосердя, доброти в оповіданні Бориса Грінченка «Украла» [Текст] / Н. Охріменко // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №2. – 48 с. – С. 32–34.

Цитата, с. 32. Мета: стисло ознайомити учнів із віхами життя та творчості Бориса Грінченка, визначити ідейно-тематичну спрямованість твору «Украла», особливості оповідання, схарактеризувати головних героїв твору; розвивати культуру мовлення, спостережливість, логічне мислення школярів; виховувати порядність, самостійність у визначенні власної думки, доброту, милосердя, чуйність, прагнення протистояти злу, брехні.
Тип уроку: засвоєння нових знань і розвитку на їх основі вмінь і навичок (за Є.А. Пасічником).
Урок у технології розвитку критичного мислення.
Методи та прийоми: словесні, наочні, практичні; пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, евристичний, проблемний, дослідницький; «мікрофон», «мозковий штурм», «незакінчене речення», «кола Венна», «доміно», «так чи ні», «рекламна пауза», «етичний практикум», «я -дослідник», «анкета героя», «інформативне ґроно», «займи позицію», «поміркуй», рефлексія.
Обладнання: портрет Бориса Грінченка, виставка книжок письменника, мультимедійна презентація, маршрутний лист, грамзапис пісні Наталії Каськової «Ода милосердю», картки, свічка.
Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 644 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS