Охріменко Н. Утвердження милосердя, доброти в оповіданні Бориса Грінченка «Украла»
…32–34.
Для покликання: Охріменко Н. Утвердження милосердя, доброти в оповіданні Бориса Грінченка «Украла»
[Текст] / Н. Охріменко // Українська
література в загальноосвітній школі. – 2014. – №2. – 48 с. – С. 32–34.
Цитата,
с. 32. Мета: стисло ознайомити учнів із віхами життя та творчості Бориса Грінченка, визначити ідейно-тематичну спрямованість твору «Украла», особливості оповідання, схарактеризувати головних героїв твору; розвивати культуру мовлення, спостережливість, логічне мислення школярів; виховувати порядність, самостійність у визначенні власної думки, доброту, милосердя, чуйність, прагнення протистояти злу, брехні.
Тип уроку: засвоєння нових знань і розвитку на їх основі вмінь і
навичок (за Є.А. Пасічником).
Урок у технології розвитку критичного мислення.
Методи та прийоми: словесні, наочні, практичні; пояснювально-ілюстративний, репродуктивний, евристичний, проблемний, дослідницький; «мікрофон», «мозковий штурм», «незакінчене речення», «кола Венна», «доміно», «так чи ні», «рекламна пауза», «етичний практикум», «я -дослідник», «анкета героя», «інформативне ґроно», «займи позицію», «поміркуй», рефлексія.
Обладнання: портрет Бориса Грінченка, виставка книжок письменника, мультимедійна презентація, маршрутний лист, грамзапис пісні Наталії Каськової «Ода милосердю», картки, свічка.
|