П’ятниця, 2024-Кві-26, 02.47.11
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська література в загальноосвітній школі». Архів.

Савченко А. Незвичайні пригоди звичайних школярів. Урок за повістю «Тореадори з Васюківки» В. Нестайка
2013-Жов-31, 13.03.13
Савченко А. Незвичайні пригоди звичайних школярів. Урок за повістю «Тореадори з Васюківки» В. Нестайка [Текст] / А. Савченко // Українська література в загальноосвітній школі. – 2013. – №11. – 48 с. – С. 32–34.
 
Цитата, с. 32.
Мета: продовжити опрацювання змісту повісті; поглибити знання про жанри епічного твору; формувати вміння аналізувати вчинки літературних героїв; виявляти особливості смішного, комічного у пригодницькому творі; розвивати творче та логічне мислення, увагу, спостережливість, уміння грамотно висловлювати свої думки, враження, робити висновки; виховувати активну життєву позицію, позитивні риси характеру.
Цілі.
Учні знатимуть: зміст твору; риси вдачі головних героїв; засоби комічного у творі; авторське ставлення до персонажів; визначення понять повість, пригодницька література, комічне.
Учні вмітимуть: досліджувати особливості пригодницької повісті; визначати основні засоби змалювання героїв; аргументувати своє ставлення до персонажів, їх поведінки; оцінювати власну діяльність.
Тип уроку: урок формування і засвоєння нових знань.
Обладнання: мультимедійна презентація, підручник.
Методи, форми, прийоми, види роботи: бесіда, узгодження цілей, асоціювання, «незакінчене речення», надзавдання, «вибери ознаку» (робота в парах), діалог «учитель – учень – текст», «2-4-всі разом», «кубування», рольова гра, словесне малювання.
Категорія: «Українська література в загальноосвітній школі». Архів. | Додав: Didactics
Переглядів: 844 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 2.7/3
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS