Didactics.ua
П’ятниця, 2021-Бер-05, 17.27.49
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська мова і література в школі»

№05, 2012
2012-Вер-25, 15.26.45

«Українська мова і література в школі», 2012, №5

Передплатний індекс – 22419

 

ЗМІСТ

 

Інструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української мови в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році (лист МОНмолодьспорту від 01.06.2012 року № 1/9-426)..2

 

Іиструктивно-методичні рекомендації щодо вивчення української літератури в загальноосвітніх навчальних закладах у 2012/2013 навчальному році (лист МОНмолодьспорту від 01.06.2012 року № 1/9-426)..11

 

МЕТОДИКА МОВИ

 

К. Ладоня. Розвиток діалогічного мовлення в учнів 5-х класів на уроках української мови..17

Статтю присвячено актуальній проблемі роз­витку діалогічного мовлення учнів 5-х класів. У стат­ті подано орієнтовні вправи и завдання, які сприяти­муть розвиткові навичок діалогічного мовлення та адекватної мовленнєвої поведінки в різних життєвих ситуаціях п'ятикласників.

Ключові слова: діалогічне мовлення, мовленнєві си­туації, вправи і завдання, розвиток діалогічного мов­лення.

 

B. Вітюк. Система роботи з орфографії у зв'язку з розвитком мовлення учнів загальноосвітніх навчальних закладів..21

У статті визначено вихідні методичні позиції в розробленні теорії навчання орфографії у зв'язку з ро­ботою над зв'язними висловлюваннями; запропонова­но систему роботи щодо вдосконалення орфографіч­ної грамотності учнів основної школи. Автор дослід­ження наголошує на систематичному залученні шко­лярів до активних форм навчальної діяльності шля­хом виконання ними репродуктивних, продуктив­них, конструктивних, творчих вправ і завдань.

Ключові слова: орфографія, орфографічні вміння й навички, зв'язні висловлювання, вправи і завдання (ре­продуктивні, продуктивні, конструктивні, творчі).

 

C. Омельчук. Використання лінгвістичного експерименту в процесі вивчення морфології української мови..27

У статті з'ясовано сутність та основні ознаки лінгвістичного експерименту, запропоновано основні його види, наведено зразки використання лінгвістич­ного експерименту в процесі навчання морфологи ук­раїнської мови в 6-7 класах загальноосвітніх навчаль­них закладах.

Ключові слова: експеримент, метод експеримен­тування, лінгвістичний експеримент, види лінгвіс­тичного експерименту з морфологи.

 

 

МЕТОДИКА ЛІТЕРАТУРИ

 

3. Шевченко. Загальнокультурна основа вивчення драматичних творів І. Котляревського на факультативних заняттях..33

У статті розглядається проблема вивчення дра­матичних творів І. Котляревського «Наталка Пол­тавка» і «Москаль-чарівник» у загальнокультурному контексті на факультативних заняттях.

Ключові слова: культура, театр, драматичний твір, факультатив. 

 

Л. Назаренко. Перші кроки в проектній діяльності зі створення мультфільму за літературною казкою..36

У статті запропоновано шляхи формування літературної компетентності учнів засобами інфор­маційно-комунікаційних технологій.

Ключові слова: інформаційно-комунікаційні тех­нології, літературна компетентність, мультфільм, казка.

 

ПЕДАГОГІЧНИЙ ДОСВІД

 

Т. Бронзенко, О. Чепела. Прислів'я та приказки в контексті уроку української мови і літератури..39

У статті розглянуто методику застосування на уроках української мови і літератури прислів'їв та приказок як одного з ефективних способів формуван­ня в учнів морально-етичних цінностей. Запропоно­вано різні види робіт, що сприяють збагаченню слов­никового запасу, розвивають творчу ініціативу, па­м'ять та емоційну виразність мови. Подано розробку уроку з української літератури в 5 класі.

Ключові слова: фольклор, прислів'я, приказка, мо­рально-етичні цінності, система вправ і завдань.

 

Н. Комаренко. Живе хто іскрить (урок-спогад про Олеся Гончара)..47

 

НА ДОПОМОГУ УЧНЕВІ

 

B. Маткобожик. Довідник «Все для учнів про фразеологію»..52

 

НАУКА ШКОЛІ

 

C. Трубачева, Р. Осадчук. Міжпредметні проекти у формуванні навчальних компетентностей старшокласників..56

Статтю присвячено аналізу можливостей базо­вої освітньої технології формування навчальних компетентностей учнів методу проектів, який набуває особливого значення в умовах профільного навчання. Наведено приклади організації міжпредметного професійно орієнтованого проекту.

Ключові слова: міжпредметний проект, навчаль­ні компетентності.

Перехід на статтю: http://didactics.ucoz.ua/publ/nashi_statti/trubacheva_svitlana_eduardivna/trubacheva_svitlana_mizhpredmetni_proekti_u_formuvanni_navchalnikh_kompetentnostej_starshoklasnikiv_chastina_01/2-1-0-80

 

Л. Кузьменко. Найпрекрасніша і найчарівніша Чіо-Чіо-Сан з ... України..58

У статті наведено маловідомі факти із життя і творчої діяльності видатної української співачки світового рівня С.А. Крушельницької, 140-річчя від дня народження якої буде святкуватися у 2013 році.

Ключові слова: С.А. Крушельницька, українська народна пісня, українська культура, концерт, Джакомо Пуччіні, опера «Чіо-Чіо-Сан», «Мадам Батерф­ляй».

 

КОНСУЛЬТАЦІЇ

 

О. Шуневич. Навчальна програма курсу за вибором «Робота з навчальними текстами»..61

 

Категорія: «Українська мова і література в школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 950 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2021 DIDACTICS