П’ятниця, 2024-Бер-29, 04.49.48
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська мова і література в школі»

Білокінь Н. Вивчення розділу «Морфологія» на уроках української мови (7 клас) в умовах компетентнісної мовної освіти
2013-Лис-06, 19.36.59
Білокінь Н. Вивчення розділу «Морфологія» на уроках української мови (7 клас) в умовах компетентнісної мовної освіти [Текст] / Н. Білокінь // Українська мова і література в школі. – 2013. – №6. – 64 с. – С. 50–52.
 
У статті представлено інтегрований урок (спарений) засвоєння нових знань у 7 класі. Акцентується на особливостях структури цього типу уроку, доцільному доборі відповідних методів, прийомів, форм, засобів навчання, які створюють оптимальні умови для опанування узагальнених способів пізнавальної й мовленнєвої діяльності семикласників як визначального засобу формування їхньої морфологічної компетентності.
Ключові слова: евристична бесіда, гронування, ПРЕС, випереджувальні завдання, «Редактор», оцінювання, самооцінювання, рефлексія, активна життєва позиція.
 
Цитата, с. 50. Сформувати особистість активну, усебічно розвинену, добротворчу, здатну до ефективної продуктивної діяльності — мета компетентнісної мовної освіти. Для реалізації означених цілей особливої ваги надаємо інтегрованим урокам засвоєння нових знань, які дають можливість організувати навчально-виховний процес на конструктивно-творчому, творчому рівнях. Для розв’язання проблемних запитань і завдань учні об’єднаються в групи, знаходять спільне й відмінне у виучуваних категоріях і формах, переконструйовують, узагальнюють вивчене за опорно-узагальненими схемами, таблицями, формулюють правила, спостерігають за виражальними можливостями мовних знань, включаються у словесну творчість, оцінюють здобуті результати, здійснюють рефлексію. Таким чином, на всіх етапах уроку — мотиваційно-планувальному, засвоєння нового матеріалу, рефлексивно-оцінювальному — учні прилучаються до навчально-виховного процесу активними співтворцями. Їхня діяльність скеровується вчителем на опанування узагальнених способів пізнавальної й мовленнєвої діяльності, формування змістоутворювальних мотивів навчання.
Конкретизуємо означений методичний підхід до формування узагальнених способів діяльності на уроці української мови у 7 класі.
 
В статье представлен интегрированный урок усвоения новых знаний в 7 классе. Акцентируется на особенностях структуры данного типа урока, целесообразном подборе соответствующих методов, приемов, форм, средств обучения, которые создают оптимальные условия для формирования обобщенных способов познавательной и речевой деятельности семиклассников как средства овладения ими морфологической компетентностью.
Ключевые слова: эвристическая беседа, опережающие задания, «Редактор», оценка, самооценка, рефлексия, жизненно активная позиция.
Категорія: «Українська мова і література в школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 710 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS