Субота, 2024-Кві-20, 06.50.52
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська мова і література в школі»

Хорошковсъка О., Яновицька Н. Особливості навчання української грамоти у 2 класі школах із польською мовою навчання
2014-Лют-13, 02.15.41
О. Хорошковсъка, Н. Яновицька. Особливості навчання української грамоти у 2 класі школах із польською мовою навчання … 30–37.

Для покликання: Хорошковсъка О. Особливості навчання української грамоти у 2 класі школах із польською мовою навчання [Текст] / О. Хорошковсъка, Н. Яновицька // Українська мова і література в школі. – 2013. – №8. – 64 с. – С. 30–37.

У статті висвітлено специфіку навчання української грамоти учнів шкіл із польською мовою навчання, які оволоділи латиницею; розкриваються особливості підручника й методика формування всіх видів мовленнєвої діяльності в процесі навчання грамоти; наводяться зразки уроків.
Ключові слова: школи з польською мовою навчання, інтерференція, транспозиція, види мовленнєвої діяльності, усне мовлення, навчання грамоти, зразки уроків
 
В статье освещены специфика обучения украинской грамоте учеников школ с польским языком обучения, которые овладели латиницей; раскрываются особенности учебника и методика формирования всех видов речевой деятельности в процессе обучения грамоте; приводятся образцы уроков.
Ключевые слова: школы с польским языком обучения, интерференция транспозиция, виды речевой деятельности, устная речь, обучение грамоте, образцы уроков.

The article highlights the specifics of teaching Ukrainian grammar for students of the 2nd class in schools with Polish-language education who have mastered Latin. Moreover, the peculiarities of the textbook and method of forming of all types of speech activityin grammar teaching and examples of lessons are discribed in the textbook.
Keywords: schools with Polish-language education, interference, transposition, types of speech activity, speaking, literacy, sample lessons.
Категорія: «Українська мова і література в школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 669 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS