О. Хорошковсъка, Н.
Яновицька. Особливості навчання української грамоти у 2 класі школах із
польською мовою навчання … 30–37.
Для покликання:
Хорошковсъка О. Особливості навчання української грамоти у 2 класі школах із
польською мовою навчання [Текст] / О. Хорошковсъка, Н. Яновицька // Українська
мова і література в школі. – 2013. – №8. – 64 с. – С. 30–37.
У статті висвітлено
специфіку навчання української грамоти учнів шкіл із польською мовою навчання,
які оволоділи латиницею; розкриваються особливості підручника й методика
формування всіх видів мовленнєвої діяльності в процесі навчання грамоти;
наводяться зразки уроків.
Ключові слова: школи з
польською мовою навчання, інтерференція, транспозиція, види мовленнєвої діяльності,
усне мовлення, навчання грамоти, зразки уроків
В статье освещены
специфика обучения украинской грамоте учеников школ с польским языком обучения,
которые овладели латиницей; раскрываются особенности учебника и методика
формирования всех видов речевой деятельности в процессе обучения грамоте;
приводятся образцы уроков.
Ключевые слова: школы с
польским языком обучения, интерференция транспозиция, виды речевой
деятельности, устная речь, обучение грамоте, образцы уроков.
The article highlights
the specifics of teaching Ukrainian grammar for students of the 2nd class in
schools with Polish-language education who have mastered Latin. Moreover, the
peculiarities of the textbook and method of forming of all types of speech
activityin grammar teaching and examples of lessons are discribed in the
textbook.
Keywords: schools with
Polish-language education, interference, transposition, types of speech
activity, speaking, literacy, sample lessons.
|