П’ятниця, 2024-Кві-19, 15.52.26
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська мова і література в школі»

М. Ніщенко. Морфологічний розбір дієслова
2014-Кві-10, 08.59.19

М. Ніщенко. Морфологічний розбір дієслова …35–39.

Покликання: Ніщенко М. Морфологічний розбір дієслова [Текст] / М. Ніщенко // Українська мова і література в школі. – 2014. – №2 (112). – 64 с. – С. 35–39.

У статті представлено варіант особистісно орієнтованого уроку узагальнення й систематизації вивченого матеріалу з теми «Морфологічний розбір дієслова». Особливістю цього уроку є мультимедійний супровід, що сприяє активізації пізнавальної діяльності учнів, оптимізації навчального процесу. Автор демонструє фрагмент із системи роботи над формуванням мовної і мовленнєвої компетентності учнів, реалізації завдань соціокультурної змістової лінії.

Ключові слова: узагальнення й систематизація, міжпредметні зв'язки, мотивація навчальної діяльності, актуалізація опорних знань, морфологічні ознаки, орфограми, любов до мови, культури, пісні

Цитата, с. 35. Відповідно до сучасних вимог урок української мови передбачає реалізацію завдань чотирьох змістових ліній: мовної, мовленнєвої, діяльнісної й соціокультурної. Аби кожен урок української мови не мав фрагментарного характеру, варто виробити системний підхід, що сприятиме загалом оптимізації навчального процесу, мотивації учнів на навчальну діяльність, спонукання їх до рефлексії. Саме залучення мультимедійного супроводу, на нашу думку, дає змогу вчителеві скерувати процес навчання на досягнення прогнозованого результату. Мультимедійні засоби посилюють пізнавальний інтерес учнів, пропонують безмежний простір для творчості учителя й учнів, дають змогу зекономити час на уроці, виводять на нові освітні горизонти у пошуках інноваційних форм і методів навчання. Досконале володіння мультимедійними програмами – це крок до успіху сучасного вчителя. Пропонований урок – один із фрагментів системи роботи автора.

Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів 7 класу з теми «Дієслово»; удосконалити вміння визначати морфологічні ознаки дієслова, синтаксичну роль його шляхом здійснення морфологічного розбору, пояснювати основні орфограми в дієсловах, використовуючи вивчені правила правопису; виховувати любов до України, її культури та пісні.

Тип уроку: урок узагальнення і систематизації знань.

Міжпредметні зв'язки: музичне мистецтво, історія, інформатика

Обладнання: підручник, комп'ютерні тести, презентація, рушник фонозапис «Пісні про рушник».

Форма організації: поєднання колективної, мікро-групової й індивідуальної роботи.

Категорія: «Українська мова і література в школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 898 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS