П’ятниця, 2024-Бер-29, 16.15.54
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » «Українська мова і література в школі»

Урок української мови в системі компетентнісної освіти
2014-Лип-24, 00.56.19

Урок української мови в системі компетентнісної освіти …61–62.

Для покликання: Урок української мови в системі компетентнісної освіти [Текст] // Українська мова і література в школі. – 2014. – №4(114). – 64 с. – С. 61–62.

 

8 березня 2014 року в Інституті педагогіки НАПН України відбулося чергове засідання круглого столу на тему «Урок української мови у системі компетентнісної освіти».

Організатором цього заходу, що став уже традиційним, є лабораторія навчання української мови. Кожне засідання, за рішенням організаторів й учасників, – це данина пам’яті члена-кореспондента НАПН України, доктора педагогічних наук, професора Олександра Михайловича Біляєва.

У роботі круглого столу взяли участь доктори й кандидати педагогічних наук 3. Бакум, Н. Голуб, Л. Мам-чур, С. Караман, Т. Котик, О. Кучерук, І. Хом’як, Г. Ше-лехова, О. Караман, С. Омельчук, I. Кучеренко, В. Нищета, А. Ярмолюк, В. Новосьолова, Л. Варзацька, Н. Бондаренко, Г. Корицька, Ю. Романенко, Л. Овсієнко, О. Кулик та інші, наукові співробітники, учителі експериментальних шкіл.

Мета заходу – обговорити різні аспекти сучасного уроку української мови в умовах компетентнісного навчання; узагальнити й оприлюднити результати досліджень лабораторії навчання української мови, упроваджувати їх у навчальний процес загальноосвітніх навчальних закладів України.

Учасники круглого столу обговорили низку аспектів заявленої проблеми.

1. Особливості сучасного уроку української мови:

  • суть та ознаки реалізації завдань компетентнісного навчання;
  • мотивація навчальної діяльності учнів на уроці;
  • цілевизначення й мета уроку;
  • організація навчальної діяльності учнів;
  • рефлексія.

 

2. Структура сучасного уроку української мови.

3. Типи уроків.

4. Критерії ефективності уроку.

За підсумками проведеної роботи учасники ухвалили такі рекомендації…

Категорія: «Українська мова і література в школі» | Додав: Didactics
Переглядів: 810 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS