Didactics.ua
Вівторок, 2021-Бер-02, 08.00.52
Didactics.ua | RSS
 
Головна Наукова інформаціяРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Матеріали з архіву [60]
Різні матеріали
Від педагогів-практиків [4]
Статті, повідомлення, інші матеріали
Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки [21]
Від колег-науковців
«Українська мова і література в школі» [191]
Журнал
Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки [8]
Від колег-науковців
«Українська література в загальноосвітній школі» [145]
Журнал
«Українська література в загальноосвітній школі». Архів. [164]
Архів, у якому містяться деякі статті з журналу.
Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки [6]
Від колег-науковців
Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки [11]
Від колег-науковців
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Файли » НАУКА і ПРАКТИКА » Від педагогів-практиків

Остаф Я. І. Інтегрований урок української літератури та музичного мистецтва у 9 класі
[ Викачати з сервера (72.0 Kb) ] 2012-Бер-17, 18.09.27

Інтегрований урок української літератури та музичного мистецтва

у 9 класі спеціалізованої школи № 87 м. Києва

 

Ярослава Іванівна Остаф,

учитель літератури

Наталія Львівна Тхай,

учитель музичного мистецтва

 

Тема. Козацькі літописи в контексті європейського бароко (загальний огляд)

Мета. Поглибити знання учнів про європейське бароко, з’ясувати риси українського бароко, його прояв у різних галузях мистецтва, а зокрема, в літературі, у жанрі історико-мемуарної прози, тобто літописах.

Обладнання. Мультимедійна дошка із слайдами видатних представників європейського та українського бароко в галузі образотворчого мистецтва, архітектури, музичної культури, портрети видатних політичних діячів епохи українського бароко, зразки музичних творів Й. С. Баха, А.Веделя, Д. Бортнянського, «Запорізький марш» Є. Адамцевича, уривок з народної «Думи про козака Голоту», народної пісні «Ой на горі та женці жнуть», репродукції з картин на тему козаччини.

Тип уроку. Засвоєння нових знань.

Міжпредметні зв’язки. Історія(період козаччини), світова література, художня творчість, музичне мистецтво.

Хід уроку

Звучить фрагмент «Запорізького маршу» Є. Адамцевича.

Учитель музичного мистецтва. Кожна епоха має своє обличчя, народжує своїх героїв, проголошує свої закони, ідеали та вимоги, дарує людству свою самобутню культуру.

Отже, сьогодні ми здійснимо майже неможливе – повернемо час назад, у добу, яка залишила цілу галерею великих постатей мистецтва та суспільного життя.

Ми відчуємо дух і атмосферу найбільш цікавого періоду в історії світової культури – епохи бароко.

Учитель літератури (оголошує тему та мету уроку. На мультимедійній дошці з’являється план уроку,частина якого, позначена курсивом, скрита від учнів. Вона висвітлюється тоді, коли дев’ятикласникам треба перевірити свої відповіді. Учитель літератури методом бесіди з’ясовує головні ознаки європейського бароко, опираючись на знання учнів зі світової літератури).


Розробку цього уроку Ви маєте змогу вивантажити із сервера

Категорія: Від педагогів-практиків | Додав: Didactics | Теги: інтегроманий урок, українська література, музичне мистецтво
Переглядів: 929 | Завантажень: 310 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2021 DIDACTICS