П’ятниця, 2024-Бер-29, 01.43.29
Didactics.ua | RSS
 
Головна Із різних джерелРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [107]
Основні події
ЗМІ [9]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2013 » Січень » 17
Міський науково-практичний семінар «Сучасні тенденції формування змісту освіти старшої школи в умовах гімназійного середовища» відбувся 17 січня 2013 року на базі Київської гімназії міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови. Орнагізатори: Лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України, Управління освіти Дарницької районної в м. Києві державної адміністрації, Науково-методичний центр Київської гімназії міжнародних відносин № 323

ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ
Васьківська Г. О., завідувачка лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник – «Формування системи знань – пріоритетне завдання фундаменталізації змісту освіти».
Захарчук Н. В.,
старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук – «Формування екологічної культури старшокласників в умовах гімназійного середовища».
Косянчук С. В.,
науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України – «Особливості формування ціннісно-смислових орієнтацій старшокласників в освітньому середовищі гімназії».
Мартиненко С. М.,
доктор педагогічних наук, професор, завідувачка кафедри початкової освіти та методик гуманітарних дисциплін Київського університету імені Бориса Грінченка – «Особливості модернізації змісту освіти в умовах гімназії».
Кизенко В. І., старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук – «Проблема формування варіативного компонента змісту освіти в умовах профільного навчання».
Бондар С. П., провідний науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук – «Проблема компетентнісно спрямованого змісту освіти старшої школи».
Барановська О. В., старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук – «Проблема фундаменталізації змісту гуманітарних предметів в освітньому середовищі гімназії».
Липова Л. А., старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН, кандидат педагогічних наук – «Основні напрями фундаменталізації змісту природничих предметів у старшій школі».
Трубачева С. Е., старший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник – «Фундаменталізація змісту освіти в старшій школі на основі діяльнісного підходу».
Лойко В. В.,
кандидат економічних наук, доцент, докторант кафедри економіки, обміну та аудиту Київського національного університету технології та дизайну –  «Дистанційна форма навчання».
Осадчук Р. І., молодший науковий співробітник лабораторії дидактики Інституту педагогіки НАПН України – «Міжпредметні зв’язки у процесі вивчення суспільно-гуманітарних предметів в умовах фундаменталізації змісту освіти».
Жукова А. Г., директор гімназії міжнародних відносин № 323, вчитель-методист – «Змістово-технологічне забезпечення інноваційного розвитку освітнього середовища гімназії». Заключне слово директора гімназії.

Майстер-класи, творчі майстерні
Майстер-клас «Дидактичні умови формування ключових компетентностей старшокласників на уроках російської мови» – Шевченко З. І., старший вчитель.
Калейдоскоп методичних ідей
«Проектна діяльність як важливий аспект компетентнісної освіти гімназистів» (міжпредметні зв’язки – світова література, українська література, англійська мова, французька мова) – Ходорич О. І., вчитель-методист, Липа В. А., вчитель-методист, Бондаренко І. І., старший вчитель, Ольховська Н. В., старший вчитель.
Панорама методичних ідей
«Методи активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів старших класів в умовах диференційованого навчання на уроках математики» – Конченко Т. М., вчитель-методист, Чорна Е.О., вчитель вищої категорії.
Інтегрований урок «Система формування теоретичних знань з хімії та фізики в учнів старшої школи як засіб фундаменталізації знань про живу природу» ) – Баланюк Т. В., старший вчитель, Лисак О.О., вчитель вищої категорії.
Майстер-клас «Інноваційні електронні навчально-методичні комплекти як засіб модифікації традиційної системи навчання» (на прикладі уроків хімії) – Баланюк Т. В., старший вчитель.
Ток-шоу «Астрід Ліндгрен: казка не закінчується» – «Навчально-пізнавальна активність учнів на уроках світової літератури та в позаурочний час» – Кожукало Н. В., вчитель-методист.
Майстер-клас «Використання інтерактивних форм та методів навчання на уроках алгебри в 9-х класах» – Куциба О. М., вчитель вищої категорії.
Проектні програми ЮНЕСКОЦарьова Н. О., старший вчитель, Коваль А. М., старший вчитель, Жилінська О.В., вчитель вищої категорії.
Презентація «Взаємозв’язок з вищими навчальними закладами. Профільна підготовка». Директор і заступники директора департаменту довузівської підготовки університету економіки та права «Крок» Малько Л. Ф. і Власенко А. О. розповіли про співпрацю гімназії з ВНЗ та шляхи реалізації профільного навчання.

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 1087 | Додав: Didactics | Дата: 2013-Січ-17

Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS