П’ятниця, 2024-Бер-29, 07.35.21
Didactics.ua | RSS
 
Головна Із різних джерелРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [107]
Основні події
ЗМІ [9]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2015 » Квітень » 06

Аксіологічні аспекти реалізації змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових

На базі Тетерівської гімназії Бородянського району Київської області 4 квітня 2015 року відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України провів круглий стіл на тему «Аксіологічні аспекти реалізації змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових». Щонайперше, обговорювалося коло питань, пов’язаних з формуванням ціннісного ставлення до знань, ціннісно-смислових орієнтацій учнів старшої школи.

Оскільки Комплексно-цільова програма розвитку Тетерівської гімназії на 2015–2020 роки спрямована на підготовку учнів до життя в інноваційному суспільстві, то, безумовно, формування в дитини сучасної системи цінностей дасть змогу випускникові максимально самореалізуватися, жити, діяти, приймати рішення, бути конкурентоспроможним у різних сферах діяльності. Творчий потенціал педагогічного колективу спрямовується, передусім, на реалізацію змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових.

Директор гімназії О.О. Клокун зауважив, що організація навчально-виховного процесу закладу базується на науково обґрунтованому виборі педагогічними працівниками програм, форм, методів і засобів навчання й виховання. Звісно, це потребує особливого стилю стосунків учителів та учнів, що вибудовується на принципах співпраці й толерантності.

Наразі, удосконалення навчально-виховного процесу неможливе без професійного психологічного супроводу.

Тож Комплексно-цільова програма розвитку Тетерівської гімназії на 2015–2020 роки передбачає отримати такі результати:

• поліпшення соціально-психологічного клімату в класних колективах;

• зменшення негативних тенденцій у сім’ях;

• сформованість в учнів соціальної компетентності, тобто усвідомлення власних ціннісних орієнтацій, вибір оптимістичних стратегій спілкування;

• компетентне ставлення до свого здоров’я, зокрема психічного;

• сформованість в учнів особистісної компетентності, тобто обізнаності у власних сильних і слабких сторонах, здатності до рефлексії, постійного самоаналізу, самоконтролю, розвитку індивідуальності;

• сформованість в учнів здатності ставити й досягати нові цілі, отримуючи прогре­сивні, соціально значущі творчі результати;

• допомога учням та їхнім батькам у захисті їхніх прав та інтересів;

• уміння учнів виходити з кризових ситуацій і захищати себе від усіх видів насильства;

• зниження рівня злочинності в молодіжному середовищі;

• індивідуальна робота з дітьми різних соціальних груп та їхніми батьками;

• виховання соціально активної особистості з високим рівнем духовності й моралі.

Науковий співробітник відділу дидактики С.В. Косянчук, зауважуючи, що ціннісно-смислові орієнтації старшокласника є системою цілей, пріоритетів, переконань, установок, які впливають на унормування стосунків з оточенням, встановлення взаємодії з суб’єктами і об’єктами дійсності, наголосив, що передусім особистісні, родинні і соціальні цінності детермінують розвиток особистості.

    

 

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 730 | Додав: Didactics | Дата: 2015-Кві-06

Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS