П’ятниця, 2024-Бер-29, 00.20.27
Didactics.ua | RSS
 
Головна Із різних джерелРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [107]
Основні події
ЗМІ [9]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2015 » Квітень » 15

Дидактика початкової школи: реалізація технологічного та компетентнісного підходів

10 квітня 2015 року науковці відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України взяли участь у Міжнародній онлайн-Інтернет-конференції «Дидактика початкової школи: реалізація технологічного та компетентнісного підходів», яка відбулася на базі Науково-дослідницької лабораторії дидактики початкової освіти Інституту педагогічної освіти Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського.

Науковими співробітниками відділу дидактики на обговорення було винесено такі питання: рефлексійно-пізнавальна технологію як чинник формування системи знань учнів, варіативна складова змісту освіти у контексті особистісно-орієнтованого навчання, підготовка майбутніх учителів до процесу формування в учнів ціннісно-смислових орієнтацій.

Захід проведено за сприяння Миколаївського національного університету імені В.О. Сухомлинського, науково-дослідницької лабораторії дидактики початкової освіти Навчально-наукового інституту педагогічної освіти (м. Миколаїв, Україна), Вищої школи професійної освіти імені Я.А. Коменського (Польща), факультету початкової освіти ФДБОУВПО «Поволзька державна соціально-гуманітарна академія» (Росія), Брестського державного університету БРДУ імені О.С. Пушкіна (Білорусь), УО «Гродненський державний університет імені Я. Купали» (Білорусь), Південно-Казахського гуманітарно-педагогічного інституту імені М. Сапарбаєва (Казахстан), Ташкентського державного педагогічного університету імені Нізамі (Узбекистан), а також відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України.

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 738 | Додав: Didactics | Дата: 2015-Кві-15

Сучасні педагогічні технології забезпечення єдності інваріантної і варіативної складових змісту профільного навчання

17 квітня 2015 року в рамках XXVІІ Міжнародної спеціалізованої виставки «Освіта та кар’єра–2015» (Національний центр ділового та культурного співробітництва «Український Дім») відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України організував семінар для вчителів загальноосвітніх навчальних заклади, викладачів і студентів вищих навчальних закладів, аспірантів на тему «Сучасні педагогічні технології забезпечення єдності інваріантної і варіативної складових змісту профільного навчання».

Науковці відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України зосередили увагу учасників семінару на: дидактичних аспектах упровадження рефлексійно-пізнавальної технології з метою забезпечення єдності інваріантної і варіативної складових змісту профільного навчання; особливостях реалізації інтегративного підходу в профільній школі; організаційно-методичному компоненті формування ціннісних орієнтацій старшокласників в умовах профільного навчання; методі проектів як інноваційної технології реалізації змісту профільного навчання.

Обговорюючи актуальні питання сучасної освіти, зокрема педагогічні технології, вчителі-практики, викладачі та інші учасники заходу зосереджувалися на: особливостях моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища загальноосвітнього навчального закладу; проблемах науково-методичного забезпечення реалізації змісту інваріантної і варіативної складових в умовах профільного навчання; інноваційній культурі суб’єктів педагогічних систем; реалізації цільових проектів гімназій засобами сучасних педагогічних технологій; ролі інноваційних технологій у процесі розвитку в учнів громадянських цінностей і сучасних технологіях формування діалогічних умінь старшокласників.

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 749 | Додав: Didactics | Дата: 2015-Кві-15

Інтегровано-бінарні уроки-проекти

Методичні рекомендації «Інтегровано-бінарні уроки-проекти» (авт.: вчитель світової літератури Світлана Миколаївна Рудакова, вчитель інформатики та інформаційних технологій Світлана Євгенівна Ковш, практичний психолог Неля Броніславівна Темрякович, навчально-виховний комплекс «Чаплинська школа-гімназія» Чаплинської районної ради Херсонської області) видрукувано у рамках науково-дослідної роботи відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України «Формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових» (2015–2017 рр.), яка є логічним продовженням досліджень, спрямованих на модернізацію змісту освіти старшої школи.

Рецензенти видання: Г.О. Васьківська, доктор педагогічних наук, завідувач відділу дидактики (Інститут педагогіки НАПН України), Л.М. Русалкіна, вчитель вищої категорії (Херсонський НВК «Загальноосвітня школа ІІ ступеня – ліцей журналістики, економіки та правознавства»), член Спілки журналістів України. 

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 1021 | Додав: Didactics | Дата: 2015-Кві-15

Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS