Четвер, 2024-Кві-25, 12.30.54
Didactics.ua | RSS
 
Головна Із різних джерелРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [108]
Основні події
ЗМІ [9]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2016 » Квітень » 22

Єдність інваріантної і варіативної складових змісту профільного навчання як дидактична умова розвитку акмеологічного середовища гімназії

19 квітня 2016 року на базі Пісківської гуманітарної гімназії Бородянського району Київської області наукові співробітники відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України провели науково-практичний семінар «Єдність інваріантної і варіативної складових змісту профільного навчання як дидактична умова розвитку акмеологічного середовища гімназії».

Мета заходу – розглянути ефективність управління гімназією як сучасним навчальним закладом, що має забезпечувати якісний розвиток за умов оновлення та демократизації суспільства, модернізації змісту освіти.

Директор Пісківської гуманітарної гімназії О. О. Клокун у вступному слові зазначив, що у практичній діяльності адміністрації закладу серед пріоритетів – забезпечення умов для ефективної реалізації інваріантної і варіативної складових змісту профільного навчання, організація дослідницької та пошукової діяльності як учнів, так і вчителів, створення відповідної матеріально-технічної бази, орієнтація управлінських функцій і рішень на кінцевий результат – формування акмеологічного освітнього середовища.

Серед іншого, проаналізовано дидактичні особливості конструювання змісту профільного навчання на основі особистісно-орієнтованого, компетентнісного, аксіологічного, метапредметного та інтегративного підходів та принципів гуманізації, фундаменталізації, інтеграції, системності, варіативності і диференціації.

Учасники науково-практичного семінару також обговорили результати впровадження у навчальний процес Пісківської гуманітарної гімназії рекомендацій науковців відділу дидактики Інституту педагогіки, вироблених за результатами досліджень теоретичних, методологічних та аксіологічних основ формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових.

Значну увагу приділено проекту гімназії «Співпраця в ім’я дитини» (2015–2020 рр.), що ставить за мету створення дієвої моделі державно-громадського управління розвитком освіти на рівні гімназії за наукового супроводу.

Триває впровадження здобутків науковців відділу дидактики Інституту педагогіки за темою НДР «Формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових» (2012–2014 рр.) (монографія «Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: теорія і практика», Концепція фундаменталізації змісту освіти у старшій школі в умовах профільного навчання, методичні рекомендації «Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі в умовах профільного навчання»).

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 888 | Додав: Didactics | Дата: 2016-Кві-22

Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS