Четвер, 2024-Кві-25, 01.02.50
Didactics.ua | RSS
 
Головна Із різних джерелРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [108]
Основні події
ЗМІ [9]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2017 » Березень » 24

Акмеологічні технології успішного навчання, виховання і розвитку суб’єктів освітнього процесу

23 березня 2017 року відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України на базі Пісківської гуманітарної гімназії (Пісківська об’єднана територіальна громада, Бородянський район Київської області) провів науково-практичний семінар з теми «Акмеологічні технології успішного навчання, виховання і розвитку суб’єктів освітнього процесу».

Цим комплексним заходом (пленарне та секційні засідання, акмеологічні тренінги програмово-цільової спрямованості) було охоплено низку напрямів розгортання спільної науково-практичної діяльності. Розглядаючи дидактичні аспекти акмеологічних технологій навчання, виховання і розвитку суб’єктів освітнього процесу гімназії, технології особистісно орієнтованого навчання як акмеологічну основу суб’єкт-суб’єктної взаємодії, а також педагогічні ситуації як дидактичні складники акмеологічних технологій реалізації змісту шкільної освіти, учасники семінару особливу увагу звернули на: дидактичні аспекти впровадження акмеологічних технологій в освітнє середовище; педагогічну майстерність учителя як умову розвитку акмеологічного середовища гімназії у сільській місцевості; акмеологічні технології як важіль формування умінь діалогічного спілкування старшокласників, розвиток суб’єкт-суб’єктної взаємодії учнів старшої школи в умовах акмеологічного експерименту.

Гостро постало питання про роль бібліотеки і бібліотечної справи у зростанні педагогічної майстерності вчителя.

Особливу зацікавленість учасники науково-практичного семінару виявили до проблем, порушених науковцями відділу дидактики Інституту педагоги, адже у їхніх доповідях йшлося про застосування акмеологічних технологій у процесі формування ціннісних орієнтацій суб’єктів навчально-виховного процесу та міжпредметну інтеграцію як одну з важливих умов реалізації акмеологічних технологій у старшій школі.

Фахівці відділу освіти Пісківської об’єднаної територіальної громади (ОТГ), зі свого боку, акцентуючи увагу на стані й перспективах розвитку сучасного педагогічного колективу, визначили роль і місце навчального закладу у житті об’єднаної територіальної громади. Розкриваючи суспільну оцінку діяльності вчителів і керівників шкіл в умовах реформування шкільної освіти, представники відділу освіти Пісківської ОТГ схарактеризували напрями підтримки Пісківської гуманітарної гімназії, Тетерівської школи І–ІІІ ступенів, Пісківського та Мигалківського НВО батьківською громадою і громадським об’єднанням.

Також було висунуто низку пропозицій до науковців з метою розширення і поглиблення творчої співпраці.

Практична частина семінару стосувалася актуальних для вчителів-практиків проблем. У процесі тренінгової роботи відпрацьовавулися навички апробування й упровадження результатів науково-практичного пошуку вчителів: визначалися оптимальні шляхи просування науково-практичного продукту у наукових виданнях, у засобах масової інформації, у мережі Internet (офіційні сайти Інституту педагогіки та відділу дидактики, Електронна бібліотека НАПН України, соціальні мережі) тощо.

Підсумовуючи роботу семінару, висловлюючи вдячність за багаторічну творчу співпрацю з відділом дидактики Інституту педагогіки, директор Пісківської гуманітарної гімназії О. О. Клокун зазначив, що найбільш активна людина розкривається у професійній діяльності, тож предмет сучасної акмеології – процес досягнення вершин майстерності у професії, творча реалізація фахівця, досягнення професіоналізму – є актуальним і важливим; тільки професіонали можуть змінювати себе і навколишній світ, змінювати дітей, допомагати їм у цьому, адже перед школою постало завдання сформувати людину активну, творчу, яка володіє комплексом навичок, уміє контролювати свої дії, швидко пристосовується до навколишнього світу, може самостійно мислити, поглиблювати і розширювати свої знання, планувати свій розвиток.

Соціальний ефект науково-практичного семінару «Акмеологічні технології успішного навчання, виховання і розвитку суб’єктів освітнього процесу», проведеного у рамках науково-дослідної роботи відділу дидактики Інституту педагогіки з теми «Формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових» і Комплексно-цільової програми розвитку Пісківської гуманітарної гімназії на 2015–2020 роки, якою передбачено розв’язання науково-методичної проблеми – «Реалізація акмеологічного потенціалу вчителя гімназії в умовах профільного навчання», полягає у тому, що: Пісківську гуманітарну гімназію визнано осередком науково-освітньої діяльності об’єднаної територіальної громади; науковий супровід поширюватиметься на навчально-виховний процес усіх ЗНЗ Пісківської об’єднаної територіальної громади, а подальші наукові дослідження та освітні експерименти науковців відділу дидактики Інституту педагогіки носитимуть цілісний і системний характер повноцінного локального рівня, розвиватиметься меценатство.

Перехід до фотоальбому http://didactics.ucoz.ua/photo/akmeologichni_tekhnologiji_uspishnogo_navchannja_vikhovannja_i_rozvitku_sub_ektiv_osvitnogo_procesu/12

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 1049 | Додав: Didactics | Дата: 2017-Бер-24

Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS