Субота, 2024-Кві-20, 14.20.08
Didactics.ua | RSS
 
Головна Із різних джерелРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [108]
Основні події
ЗМІ [9]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2018 » Грудень » 06

Покажчики друкованих праць науковців відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України за результатами виконання  науково-дослідної роботи «Формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових» (2015-2017 рр.)

Перехід до покажчиків:  http://lib.iitta.gov.ua/712904/

Видання містить алфавітні покажчики друкованих праць (НДР «Формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових»; наук. кер. – д-р пед. наук Г. О. Васьківська) наукових співробітників відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України за основними видами продукції, за назвами публікацій та прізвищами авторів.

У розділі, де назви публікацій подаються за алфавітом, прізвища авторів залишаються перед знаком «\\\» – для зручності у користуванні. Після назв публікацій у квадратних дужках подається переклад їх англійською мовою (за потреби складати References за одним із міжнародних стандартів).

Для науковців, педагогічних працівників, студентів вищих закладів освіти, працівників різних категорій у галузі освіти.

Бібліографічний опис: Покажчики друкованих праць наукових співробітників відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України за НДР «Формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових» (2015–2017): довідник / [упоряд. С. В. Косянчук] / Відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України. Київ: [б. в.], 2018. 48 с.

Перехід до покажчиків: http://lib.iitta.gov.ua/712904/

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 501 | Додав: Didactics | Дата: 2018-Грд-06

У грудні 2018 року у видавництві «Педагогічна думка» вийшов друком неперіодичний збірник наукових праць «Дидактика: теорія і практика», підготовлений відділом дидактики Інституту педагогіки НАПН України.

Збірник містить матеріали, присвячені теоретичним і прикладним проблемам модернізації змісту української освіти. У низці статей порушено питання реалізації педагогічних технологій в умовах профільного навчання (НДР «Дидактичні засади реалізації педагогічних технологій в умовах профільного навчання»), а також характеризуються результати всеукраїнського експерименту «Реалізація інноваційної моделі розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів», що проходить на базі Київської гімназії східних мов № 1.

Для науковців, викладачів і студентів вищих закладів освіти, педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти.

Бібліографічний опис: Дидактика: теорія і практика : зб. наук. праць / [за наук. ред. д-ра пед. наук Г. О. Васьківської]. – Київ : Педагогічна думка, 2018. – 164 с. ISBN 978-966-644-486-1.

До низки статей зі збірника забезпечено вільний доступ за покликанням http://lib.iitta.gov.ua/view/divisions/dd/2018.html  

З М І С Т

Васьківська Галина. Теоретико-аналітичний підхід до проблеми реалізації педагогічних технологій в умовах профільного навчання …5

Осадченко Інна. Застосування технології ситуаційного навчання у закладах вищої освіти: психодидактичні аспекти …11

Барановська Олена. Сутність, структура та особливості реалізації педагогічних технологій філологічного спрямування в умовах профільного навчання …16

Жукова Алла. Моніторинг професійної компетентності вчителя гімназії …24

Жукова Алла. Критерії та показники оцінювання якості професійної компетентності вчителя гімназії на засадах інноваційних технологій …30

Кизенко Василь. Дидактичні детермінанти конструювання курсів за вибором для профільного навчання: проблема реалізації змістового наповнення …40

Кравчук Ольга. Реалізація ідеї профільного навчання: особливості організації науково-педагогічного експерименту …45

Трубачева Світлана. Сучасні тенденції у реалізації педагогічних технологій за природничим спрямуванням у старшій школі …51

Скиба Галина. Стан дослідження проблеми формування суб’єкт-суб’єктної взаємодії старшокласників у педагогічній теорії …56

Ахмад Олена. Проектування змісту навчальних підручників арабської мови у контексті розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів гімназії …61

Виклюк Світлана. Розвиток особистості здобувачів початкової освіти як носіїв культурно-мовних цінностей засобами української мови …66

Довгань Вікторія. Формування громадянських компетентностей на уроках історії як один із змістових аспектів особистості XXI століття …71

Карпенко Зоя. Мотиваційний розвиток мовних компетентностей здобувачів освіти у процесі вивчення японської мови та культури Японії …75

Литвин Наталя. Розвиток патріотизму та громадянськості як цінностей учнів у позаурочній та позашкільній діяльності …79

Луцак Олена. Розвиток культурно-мовних і морально-громадянських цінностей учнів на уроках української мови: аксіологічні аспекти становлення особистості …83

Масловська Людмила. Мовленнєвий розвиток здобувачів освіти як носіїв культурно-мовних цінностей засобами української мови: результативність інноваційної діяльності …88

Новицька Ніна. Психологічний моніторинг професійної компетентності вчителів у рамках здійснення дослідно-експериментальної роботи в гімназії …96

Плужник Інна. Розвиток морально-громадських цінностей здобувачів початкової освіти: теоретичні положення у педагогічній практиці …103

Савченко Михайло. Організація досліджень етнонаціональних і культурно-мовних цінностей народів сходу: наукове товариство гімназистів у контексті дослідно-експериментальної роботи …107

Саліх Абд Саліх. Культурно-мовні цінності арабів у контексті розвитку етики мовленнєвої комунікації учнів гімназії …121

Сегеда Жанна. Волонтерство як вияв морально-громадянських цінностей та суспільної активності гімназистів …126

Сократова Людмила. Компетентнісний підхід до моделювання дидактичних засобів розвитку культурно-мовних цінностей учнів у процесі навчання китайської мови …131

Спіріна Леся. Розвиток морально-громадянських цінностей учнів на уроках хімії …136

Тельчарова Вікторія. Етнонаціональні, культурно-мовні цінності у літературі Сходу як скарби у бібліотечних проектах міжкультурної комунікації …141

Шиян Ганна. Мовленнєвий етикет американців, англійців у контексті розвитку культурно-мовних цінностей учнів на уроках англійської мови …146

Янковська Марія. Активізація пізнавальної діяльності учнів старшої школи засобами інноваційних технологій у процесі навчання фізики …153

До низки статей зі збірника забезпечено вільний доступ за покликанням http://lib.iitta.gov.ua/view/divisions/dd/2018.html  

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 542 | Додав: Didactics | Дата: 2018-Грд-06

Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS