Організаційно-дидактичні особливості реалізації технологій профільного навчання
14 березня 2019 року в рамках Х Міжнародної виставки «Сучасні заклади освіти» (м. Київ) науковці відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України на чолі із завідувачем Г. О. Васьківською провели круглий стіл «Організаційно-дидактичні особливості реалізації технологій профільного навчання».

Учасники заходу обговорили: дидактичні умови реалізації технологій профільного навчання; особливості проведення моніторингу ефективності технологій профільного навчання в умовах гімназії; специфіку реалізації технологій профільного навчання за суспільствознавчим спрямуванням; технології впровадження курсів на вибором як умову реалізації профільного навчання; дидактичні аспекти реалізації технологій профільного навчання за філологічним спрямуванням; соціономічний аспект технологій профільного навчання.
Особливу увагу доповідачі звернули на:
• організаційно-дидактичні умови реалізації технологій профільного навчання;
• моніторинг умов функціонування освітнього середовища (якість кадрового забезпечення; рівень навчально-методичного, матеріально-технічного забезпечення; рівень науково-методичної роботи; стан запровадження профільного навчання);
• основні наукові підходи до реалізації технологій профільного навчання за суспільствознавчим спрямуванням (аксіологічний, особистісно орієнтований, культурологічний та діяльнісний);
• роль курсів за вибором у змісті профілю навчання;
• реалізацію Концепції «Нова українська школа» у початковій школі;
• основні методологічні вимоги до проектуван
...
Читати далі »»»