Четвер, 2024-Кві-25, 13.58.22
Didactics.ua | RSS
 
Головна Із різних джерелРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [108]
Основні події
ЗМІ [9]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2020 » Травень » 29

За результатами роботи Четвертої міжнародної науково-практичної конференції «Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти» видано збірник матеріалів. Основна тематика представлених доповідей відповідає напрямам роботи конференції: психодидактика та психопедагогіка: від історії та теорії ‒ до практики (філософські, педагогічні, психологічні та соціальні аспекти); сучасні особливості навчання та виховання у закладах дошкільної, загальної середньої, вищої та післядипломної освіти на засадах традиційного, інклюзивного та інтегрованого підходів; порівняльний аналіз та ретроспектива психодидактичних (психопедагогічних) ідей; лінгводидактика та лінгвопсихологія: історичні та сучасні аспекти.

Бібліографічний опис збірника: Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 2(21): Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 21-22 трав. 2020 р.) / МОН України, НАПН України, Ін-т педагогіки [та ін.] ; [редкол.: Осадченко І. (голов. ред. та відп. за вип.), Васьківська Г., Велскоп В. [та ін.]. Умань: Візаві, 2020. 154 с.

 

Інформація на сторінці Facebook відділу https://facebook.com/1430959233875267/posts/2317706051867243/

Анонс про цей захід див. на нашому сайті:

http://didactics.ucoz.ua/news/aktualni_problemi_suchasnoji_psikhodidaktiki_filosofski_psikhologichni_ta_pedagogichni_aspekti/2020-05-04-119

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 680 | Додав: Didactics | Дата: 2020-Тра-29

За результатами роботи Першої міжнародної науково-практичної конференції «Сучасні проблеми обдарованості особистості» видано збірник матеріалів. Основна тематика представлених доповідей відповідає напрямам роботи конференції: історичні, порівняльні аспекти та методологія дослідження проблеми обдарованості особистості; дидактичне, виховне та психологічне забезпечення формування обдарованої особистості у закладах дошкільної, загальної середньої, вищої та післядипломної освіти на засадах традиційного, інклюзивного та інтегрованого підходів; сучасні педагогічні технології та діяльність соціально-психологічної служби у контексті формування обдарованої особистості; інклюзивний підхід до формування обдарованої особистості та інші напрями сучасних досліджень у контексті модернізації освітнього середовища.

Бібліографічний опис збірника: Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 1(20): Сучасні проблеми обдарованості особистості: матер. І Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 20-21 трав. 2020 р.) / МОН України, НАПН України, Ін-т педагогіки [та ін.] ; [редкол.: Осадченко І. (голов. ред. та відп. за вип.), Васьківська Г., Велскоп В. [та ін.]. Умань: Візаві, 2020. 101 с.

Інформація на сторінці Facebook відділу https://facebook.com/1430959233875267/posts/2317704761867372/

Анонс про цей захід див. на нашому сайті http://didactics.ucoz.ua/news/suchasni_problemi_obdarovanosti_osobistosti/2020-05-04-120

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 557 | Додав: Didactics | Дата: 2020-Тра-29

27 травня 2020 року Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка провів Всеукраїнський науковий онлайн-форум «Якість професійної підготовки сучасного педагога: український та європейський виміри».
У заході взяла участь Г. О. Васьківська, завідувачка відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України, доктор педагогічних наук, професор, виступивши з доповіддю «Актуалізація світового досвіду у процесі дистанційного навчання майбутніх педагогічних працівників». Галина Олексіївна окреслила переваги і недоліки дистанційного навчання, зосередилась на шляхах удосконалення дистанційного навчання в університетах. «Ми започаткували форум «Реалізація педагогічних технологій в умовах дистанційного навчання» як ресурс для самоосвіти вчителів, розробили і впровадили нову форму соціально-наукової взаємодії під час карантину «Speechmob», – поділилася Г. О. Васьківська здобутками очолюваного нею відділу, презентувавши це на слайдах.

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 651 | Додав: Didactics | Дата: 2020-Тра-29

Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS