Формування змісту профільного навчання як стратегічний напрям модернізації освіти в Україні - 28 Жовтня 2015 - Відділ дидактики Інституту педагіки НАПН України
Відділ дидактики
Субота, 2016-Грд-03, 20.45.37
Відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України щиро вітає Вас! | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [46]
Основні події
ЗМІ [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2015 » Жовтень » 28 » Формування змісту профільного навчання як стратегічний напрям модернізації освіти в Україні
12.26.42
Формування змісту профільного навчання як стратегічний напрям модернізації освіти в Україні

22 жовтня 2015 року на базі гімназії міжнародних відносин №323 з поглибленим вивченням англійської мови м. Києва відбулася науково-практична конференція «Формування змісту профільного навчання як стратегічний напрям модернізації освіти в Україні».

На адресу учасників заходу надійшло привітання від доктора педагогічних наук, професора, директора Інституту педагогіки Національної академії педагогічних наук України О. М. Топузова.

Під час науково-практичної конференції порушувалися актуальні проблеми модернізації змісту профільного навчання, зокрема: формування стійкого інтересу учнів до знань в умовах профільного навчання, педагогічні засоби впровадження варіативного компонента змісту освіти у старшій школі,  психолого-педагогічний супровід допрофільної підго­товки та профільного навчання та ін. Також було розглянуто історико-дидактичний аспект світоглядного потенціалу предметів гуманітарного циклу в контексті організації профільного навчання, аксіологічний підхід як визначальний чинник у навчанні старшокласників української мови та літератури тощо.

Доктор педагогічних наук, старший науковий співробітник, завідувач відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України Г. О. Васьківська виголосила слова вдячності докторам і кандидатам педагогічних наук, учителям-практикам, управлінцям й аспірантам з м. Києва і області, Дніпропетровщини, Запоріжжя, Львівщини, Миколаївщини, Одещини, Полтавщини, Сумщини, Хмельниччини, Черкащини і Криму, котрі долучилися до розв’язання проблемних питань щодо формування змісту профільного навчання.

Щирі слова вдячності пролунали також на адресу адміністрацій і педагогічних колективів загальноосвітніх навчальних закладів, на базі яких науковці відділу дидактики здійснюють апробацію результатів свої наукових пошуків й упровадження їх у навчально-виховний процес: гімназія міжнародних відносин №323 з поглибленим вивченням англійської мови і гімназія №290 м. Києва, Київська гімназія східних мов №1, Пісківська гуманітарна гімназія Бородянського району Київської області, Авторська М. П. Гузика експериментальна спеціалізована загальноосвітня школа-комплекс І–ІІІ ступенів Южненської міської ради Одеської області та ін.

Після пленарного засідання учасники науково-практичної конференції відвідали майстер-класи з української мови та літератури, англійської мови, математики та інформатики англійською мовою. Майстер-клас «Оволодіння основами ділової англійської мови в процесі особистісного професійного зростання та формування критеріїв ділових якостей», провела С. В. Гордієнко, учитель англійської мови. Учителі математики Е. О. Чорна і Т. М. Донченко провели Майстер-клас «Диференційований підхід до учнів профільних класів у процесі викладання математики – один зі шляхів розвитку творчої особистості старшокласників». Майстер-клас «Формування системи правописної грамотності як засобу вдосконалення мовознавчої компетентності старшокласників» підготувала і провела учитель-методист української мови та літератури І. І. Бондаренко. Учитель інформатики та англійської мови Н. О. Царьова провела майстер-клас «Оволодіння основами складання алгоритмів англійською мовою для розв’язування задач розгалуженої структури в процесі формування логічного мислення учнів».

Під час роботи круглого столу науковці і педагоги оговорили низку питань, пов’язаних з модернізацію освіти в країні, дійшовши певних висновків. Зокрема, має бути концептуально визначено сутність профільного рівня навчання предметів, слід переглянути Базовий навчальний план старшої школи на предмет розподілу навчальних годин інваріантного складника між освітніми галузями, необхідно усунути навчальне навантаження учнів тощо.

          

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 182 | Додав: Didactics | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

Відділ дидактики 2012 © 2016 Інституту педагогіки