Формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових - 12 Травня 2016 - Відділ дидактики Інституту педагіки НАПН України
Відділ дидактики
Субота, 2016-Грд-03, 20.45.29
Відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України щиро вітає Вас! | RSS
 
Головна РеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [46]
Основні події
ЗМІ [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2016 » Травень » 12 » Формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових
13.00.33
Формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових

11 травня 2016 року наукові співробітник відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України спільно з адміністрацією та педагогічним колективом гімназії №290 м. Києва організували і провели науково-практичний семінар на тему «Формування змісту профільного навчання в єдності його інваріантної і варіативної складових».

На пленарному засіданні основну увагу було зосереджено на актуальних питаннях конструювання і реалізації змісту профільного навчання з огляду на особистісно-орієнтований підхід, на метапроектній діяльності старшокласників в умовах професійно-орієнтовного освітнього середовища і варіативному компоненті змісту освіти старшої школи як важливому складнику системи неперервної професійної освіти. Обговорювалися результати моніторингу сучасного стану взаємозв’язку інваріантної і варіативної складових у змісті профільного навчання і стан упровадження у навчально-виховний процес гімназії наукових здобутків відділу дидактики.

Аналізуючи проблеми проектування індивідуальних освітніх траєкторій учнів, директор гімназії №290 м. Києва Поліна Замаскіна, презентувала досвід учителів закладу щодо організації допрофільної підготовки та мультипрофільного навчання.

У роботі семінару також узяли участь фахівці Інституту літератури імені Тараса Шевченка, Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка, Науково-методичного центру профільного навчання Управління освіти Дарницької РДА в м. Києва, Науково-методичного центру управління освіти Дарницької РДА в м. Києві. Представники цих установ ознайомили учасників науково-практичного семінару з новітніми технологіями роботи з обдарованими дітьми, з інноваційним досвідом шкіл багатьох країн світу. Йшлося також про проблеми та перспективи організації профільного навчання в навчальних закладах Дарницького району столиці.

    

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 132 | Додав: Didactics | Рейтинг: 5.0/1
Статистика сайту

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

Відділ дидактики 2012 © 2016 Інституту педагогіки