П’ятниця, 2024-Бер-29, 10.49.54
Didactics.ua | RSS
 
Головна Із різних джерелРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
DIDACTICS [107]
Основні події
ЗМІ [9]
Громадянсько-патріотична активність науковців відділу дидактики [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » 2015 » Квітень » 15 » Сучасні педагогічні технології забезпечення єдності інваріантної і варіативної складових змісту профільного навчання
12.32.10
Сучасні педагогічні технології забезпечення єдності інваріантної і варіативної складових змісту профільного навчання

Сучасні педагогічні технології забезпечення єдності інваріантної і варіативної складових змісту профільного навчання

17 квітня 2015 року в рамках XXVІІ Міжнародної спеціалізованої виставки «Освіта та кар’єра–2015» (Національний центр ділового та культурного співробітництва «Український Дім») відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України організував семінар для вчителів загальноосвітніх навчальних заклади, викладачів і студентів вищих навчальних закладів, аспірантів на тему «Сучасні педагогічні технології забезпечення єдності інваріантної і варіативної складових змісту профільного навчання».

Науковці відділу дидактики Інституту педагогіки НАПН України зосередили увагу учасників семінару на: дидактичних аспектах упровадження рефлексійно-пізнавальної технології з метою забезпечення єдності інваріантної і варіативної складових змісту профільного навчання; особливостях реалізації інтегративного підходу в профільній школі; організаційно-методичному компоненті формування ціннісних орієнтацій старшокласників в умовах профільного навчання; методі проектів як інноваційної технології реалізації змісту профільного навчання.

Обговорюючи актуальні питання сучасної освіти, зокрема педагогічні технології, вчителі-практики, викладачі та інші учасники заходу зосереджувалися на: особливостях моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища загальноосвітнього навчального закладу; проблемах науково-методичного забезпечення реалізації змісту інваріантної і варіативної складових в умовах профільного навчання; інноваційній культурі суб’єктів педагогічних систем; реалізації цільових проектів гімназій засобами сучасних педагогічних технологій; ролі інноваційних технологій у процесі розвитку в учнів громадянських цінностей і сучасних технологіях формування діалогічних умінь старшокласників.

Категорія: DIDACTICS | Переглядів: 750 | Додав: Didactics | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS