Відділ дидактики
Понеділок, 2017-Жов-23, 14.47.02
Відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України щиро вітає Вас! | RSS
 
Головна ФотоальбомиРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Акмеологічні технології успішного навчання, виховання і розвитку суб’єктів освітнього процесу [22]
23 березня 2017 року відділ дидактики Інституту педагогіки НАПН України на базі Пісківської гуманітарної гімназії (Пісківська об’єднана територіальна громада, Бородянський район Київської області) провів науково-практичний семінар з теми «Акмеологічні технології успішного навчання, виховання і розвитку суб’єктів освітнього процесу».
Гімназії №323 – 20! [14]
Гімназії №323 з поглибленим вивченням англійської мови м. Києва – 20!
Інноваційні технології у процесі фундаменталізації змісту освіти старшої школи [8]
У рамках V Національної виставки-презентації «Інноватика в сучасній освіті» (ВЦ «КиївЕкспоПлаза», 22–24 жовтня 2013 року) відбувся семінар Інституту педагогіки НАПН України на тему «Інноваційні технології у процесі фундаменталізації змісту освіти старшої школи»
Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: вчимось толерантності [31]
Міжнародна конференція «Василь Сухомлинський у діалозі з сучасністю: вчимось толерантності». 25-26 вересня 2014 р., м. Миколаїв.
Ілюстрації до статті Інни Юдіної, м. Херсон [6]
Юдіна І. Шевченкова «Лілея» і вчительське відчуття літератури [Текст] / І. Юдіна // Українська література в загальноосвітній школі. – 2014. – №1. – 48 с. – С. 18–21.
Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: особистісно-орієнтований підхід [10]
15 травня 2013 року на базі гімназії №290 м. Києва відбувся семінар для вчителів «Фундаменталізація змісту освіти у старшій школі: особистісно-орієнтований підхід». Організатори: лабораторія дидактики Інституту педагогіки НАПН України, Інститут післядипломної педагогічної освіти КУ імені Бориса Грінченка, Управління освіти Дарницької райдержадміністрації м. Києва, Науково-методичний центр управління освіти Дарницької райдержадміністрації м. Києва, гімназія №290 м. Києва.
Фундаменталізація змісту освіти в умовах профільного навчання... [27]
26 квітня 2013 року на базі Київської гімназії східних мов №1 відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція «Фундаменталізація змісту освіти в умовах профільного навчання: формування ціннісних орієнтацій старшокласників».
Сучасні тенденції формування змісту освіти старшої школи в умовах гімназійного середовища [25]
Міський науково-практичний семінар «Сучасні тенденції формування змісту освіти старшої школи в умовах гімназійного середовища». 17 січня 2013 року. Київська гімназія міжнародних відносин № 323 з поглибленим вивченням англійської мови.
Мова і культура: світові і європейські тенденції розвитку [16]
12–13 квітня 2013 року. Гуманітарний факультет Севастопольського національного технічного університету. Регіональна науково-практична конференція студентів, аспірантів і молодих учених «Мова і культура: світові і європейські тенденції розвитку».
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Фотоальбом » Акмеологічні технології успішного навчання, виховання і розвитку суб’єктів освітнього процесу » PGG22.jpg

PGG22.jpg

Науково-практичний семінар «Акмеологічні технології успішного навчання, виховання і розвитку суб’єктів освітнього процесу»
У реальному розмірі 551x405 / 65.5Kb
73 0

Додано 2017-Бер-24 Didactics

Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

Відділ дидактики 2012 © 2017 Інституту педагогіки