Didactics.ua
Вівторок, 2021-Бер-09, 10.27.00
Didactics.ua | RSS
 
Головна СтаттіРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Інші автори [13]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Статті » ІНШІ АВТОРИ » Інші автори

Діденко Г. О. Диференціація навчально-виховного процесу в умовах авторської школи М. П. Гузика

Діденко Г. О. Диференціація навчально-виховного процесу в умовах авторської школи М. П. Гузика [Текст] / Г. О. Діденко // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2011 рік: наукове видання. – К., Ін-т педагогіки, 2012. – 376 с., с. 30–32.

АБО:

Діденко Г. О. Диференціація навчально-виховного процесу в умовах авторської школи М. П. Гузика [Електронний ресурс] / Г. О. Діденко // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2011 рік: наукове видання. – К., Ін-т педагогіки, 2012. – 376 с., с. 30–32. – Режим доступу: http://didactics.ucoz.ua/publ/nashi_statti/inshi_avtori/didenko_g_o_diferenciacija_navchalno_vikhovnogo_procesu_v_umovakh_avtorskoji_shkoli_m_p_guzika/14-1-0-40

 

Диференціація навчально-виховного процесу в умовах авторської школи М. П. Гузика

 

Г. О. Діденко

 

Навчально-виховний процес в Авторській М. П. Гузика експериментальній спеціалізованій I–III ступенів загальноосвітній школі-комплексі № 3 м. Южного Одеської області максимально забезпечує виконання вимог, які висуваються до шкільної освіти: =30 с.=

наступність і безперервність;

самодостатність для становлення, розвитку молодої людини та її адекватного світосприймання;

готовність до самостійного громадського, сімейного та індивідуального життя відповідно до чинних у суспільстві норм і законів.

Освітній вектор передусім спрямовується на засвоєння чинних моральних зразків людського життя. Крім того, навчання спрямовується на усвідомлення учнями змісту та способів організації суспільства та його діяльності. Провідним принципом організації навчально-виховного процесу є відповідність меті, змісту, технологіям навчання, розвитку й виховання. Тож навчально-виховний процес диференціюється за такими критеріями: метою, завданнями освіти конкретної дитини; змістом, технологіями, а також кінцевими показниками освіти.

Оскільки зорієнтованість навчання й розвитку на індивідуальні можливості та потреби дитини передбачає конкретні якості, що мають бути притаманні новій моделі академічної школи, то ця модель повинна мати особливу структуру освітніх підрозділів, а отже, відповідний зміст навчання, сприяючи розвиткові й вихованню дітей засобами новітніх технологій організації роботи освітніх ланок школи. Відповідно до цих вимог академічна школа складається з таких структурних одиниць:

повна загальноосвітня школа в складі 1-11-го класів;

спеціалізована середня школа в складі прогімназії (2-3-й класи), гімназії (5-11-й класи), ліцею (8-11-й класи);

вища школа І-ІІ рівнів акредитації в складі економічного, фармакологічного, інформаційного коледжу.

З огляду на викладене, для удосконалення профільної освіти слід:

забезпечити поглиблене вивчення окремих предметів;

здійснити диференціацію як за темпами навчання, так і за змістом освіти;

створити широкі та гнучкі можливості індивідуалізації навчальних програм та академічного змісту предметів; =31 с.=

сприяти встановленню рівного доступу до освіти за допомогою персоніфікованих програм згідно з природними можливостями учнів, їх індивідуальних нахилами і потребами;

розширити можливості соціалізації учнів, забезпечити наступність між загальним і професіональним змістом освіти, спираючись на вікову особливість і психоемоційний стан, темперамент учнів;

розширити спеціалізацію коледжів, яка б надала можливість 100-відсоткового охоплення учнів 10-х, 11-х класів профільною освітою. =32 с.=

Категорія: Інші автори | Додав: Didactics (2012-Кві-08) | Автор: didactics
Переглядів: 572 | Теги: диференціація навчально-виховного п, авторська школа М. П. Гузика | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2021 DIDACTICS