П’ятниця, 2024-Кві-19, 12.09.39
Didactics.ua | RSS
 
Головна ПублікаціїРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Інші публікації [12]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Статті » Інші публікації » Інші публікації

Кабанова О. О. До проблеми формування в учнів компетентності ділового спілкування в умовах профільного навчання

Кабанова О. О. До проблеми формування в учнів компетентності ділового спілкування в умовах профільного навчання [Текст] / О. О. Кабанова // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2011 рік: наукове видання. – К., Ін-т педагогіки, 2012. – 376 с., с. 33–34.

АБО:

Кабанова О. О. До проблеми формування в учнів компетентності ділового спілкування в умовах профільного навчання [Електронний ресурс] / О. О. Кабанова // Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2011 рік: наукове видання. – К., Ін-т педагогіки, 2012. – 376 с., с. 33–34. – Режим доступу: http://didactics.ucoz.ua/publ/nashi_statti/inshi_avtori/kabanova_o_o_do_problemi_formuvannja_v_uchniv_kompetentnosti_dilovogo_spilkuvannja_v_umovakh_profilnogo_navchannja/14-1-0-42

 

 

До проблеми формування в учнів компетентності ділового спілкування в умовах профільного навчання

 

О. О. Кабанова

 

Швидкі темпи інтернаціоналізації економіки, її глобалізація, нові електронні засоби комунікації зумовлюють значне розширення міжнародних контактів, виникнення =33 с.= великої кількості спільних підприємств, тісну взаємодію між представниками ділових кіл різних країн. Саме тому в Україні підвищилася увага до комерційної, ділової та організаційної діяльності, що вимагає покращання рівня лінгвістичної компетентності осіб, які вступають у соціально-правові відносини.

Лінгвістична компетентність стає необхідною умовою загальної підготовки фахівця. Компетентність у сфері ділового спілкування безпосередньо пов'язана з успіхом або неуспіхом у будь-якій справі: науці, мистецтві, виробництві, торгівлі.

Ділове спілкування – це наймасовіший вид соціального спілкування, що посідає провідне місце в житті сучасної людини. Його можна охарактеризувати, як предметно-цільову діяльність, спосіб оптимізації та організації різних видів діяльності. Таке спілкування має на увазі підвищену відповідальність його учасників за результат, адже успішне ділове спілкування багато в чому визначається обраною стратегією та тактикою спілкування, а саме: вміннями чітко сформулювати мету розмови, визначати інтереси співрозмовника та обґрунтовувати власну позицію. Уміння розуміти предметні позиції партнерів є необхідною умовою успіху будь-якої комунікації, але є найбільш актуальним у діловому спілкуванні, оскільки становить частину спільної діяльності.

Залежно від різних чинників ділове спілкування можна поділити на:

усне – письмове;

діалогічне – монологічне;

міжособистісне – публічне;

контактне – дистанційне.

Уміння успішно провадити ділові переговори, грамотно укладати документи та вміти працювати з ними – найважливіші риси професійної культури особистості. Успіх професійної діяльності залежить не лише від професіональних навичок, умінь та знань, а й від інформаційно-комунікативної культури, діяльності, компетентності, що забезпечують вищу ефективність комунікації. =34 с.=

Категорія: Інші публікації | Додав: Didactics (2012-Кві-08) | Автор: didactics
Переглядів: 607 | Теги: формування в учнів компетентності д, профільне навчання | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS