Актуалізовано ідею пропозитивності як визначальну для органічного входження українців у світове співтовариство і членства України в Європейському Союзі. Обґрунтовано необхідність утвердження пропозитивності як національної ідеї через освіту і культуру, становлення пропозитивного світосприймання, розвитку пропозитивного думання як важливих складників проєктування прийдешнього, життєвого успіху кожної особистості й прогресу суспільства загалом. Наголошено на необхідності увідповіднення української системи освіти завданням розвитку пропозитивності, уконтекстнення пропозитивності в процес компетентнізації школи, розроблення наукових засад життєствердної освіти, аксіологізації освітнього процесу, системного збагачення всіх його компонентів.
Ключові слова: пропозитивність; пропозитивне думання; аксіологізація освіти; компетентнізація освіти.
|