П’ятниця, 2024-Кві-19, 01.21.14
Didactics.ua | RSS
 
Головна ПублікаціїРеєстраціяВхід
РОЗДІЛИ
Категорії розділу
Київська гімназія східних мов № 1 [4]
Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Наше опитування




Головна » Статті » ЗЗСО » Київська гімназія східних мов № 1

Бондаренко Н., Косянчук С. Пропозитивне думання як детермінанта аксіологізації освітнього процесу

Актуалізовано ідею пропозитивності як визначальну для органічного входження українців у світове співтовариство і членства України в Європейському Союзі. Обґрунтовано необхідність утвердження пропозитивності як національної ідеї через освіту і культуру, становлення пропозитивного світосприймання, розвитку пропозитивного думання як важливих складників проєктування прийдешнього, життєвого успіху кожної особистості й прогресу суспільства загалом. Наголошено на необхідності увідповіднення української системи освіти завданням розвитку пропозитивності, уконтекстнення пропозитивності в процес компетентнізації школи, розроблення наукових засад життєствердної освіти, аксіологізації освітнього процесу, системного збагачення всіх його компонентів.

Ключові слова: пропозитивність; пропозитивне думання; аксіологізація освіти; компетентнізація освіти.

Категорія: Київська гімназія східних мов № 1 | Додав: Didactics (2021-Чер-24) | Автор: didactics
Переглядів: 239 | Рейтинг: 0.0/0
Статистика сайту

Онлайн усього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Пошук по сайту

Каталог сайтів Link.Sainw.Cn

Український каталог сайтів

Каталог сайтів




Лабораторія навчання української мови Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія літературної освіти Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання російської мови та мов інших етнічних меншин Інституту педагогіки НАПН України


Лабораторія навчання іноземних мов Інституту педагогіки НАПН України


Матеріали від педагогів-практиків


Матеріали з архіву

Журнал «Українська мова і література в школі»

Журнал «Українська література в загальноосвітній школі»
Повний доступ

DIDACTICS 2012 © 2024 DIDACTICS