Didactics | Дата: Середа, 2022-Лип-27, 14.28.32 | Повідомлення # 51 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 386
Статус: Offline
| Савченко Михайло Пилипович
У статті окреслені організаційно-педагогічні підходидо закордонного мовного стажування учнів Київської гімназії східних мов №1 в контексті розвитку їх іншомовної комунікативної компетентності в комунікативному середовищі КНР. Результати освітнього процесу навчання китайської мови під час закордонного мовного стажування учнів гімназії у чартерній мовній школі в КНР впливають на якість освітнього процесу та на розвиток комунікативної компетентності учнів засобами китайської мови, навичок міжкультурної комунікації, впливають на активність учнів у щорічних Київських міських відкритих олімпіадах східних мов (2001–2019), успішній участі у І (районному) та ІІ (міському) етапах Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України в секціях «китайська мова», «сходознавство» Київської Малої академії наук учнівської молоді, в українському відбірковому та міжнародному етапах учнівського конкурсу знавців китайської мови «Міст китайської мови» (2009–2021), у регіональному конкурсі «Піднебесна перлина» (2019–2021), впливають на профорієнтаційні орієнтири випускників гімназії.
Бібліографічнийопис: Савченко М. П. Організаційно-педагогічні засади мовного стажування учнів гімназії в КНР. Обдарованідіти – скарб нації : матер. ІІ Між ар. наук.-практ. онлайн-конф. (м.Київ, 18–22 серп. 2021 р.). Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2021. С. 434–441.
|
|
| |