Публікації. 2020 рік
| |
Didactics | Дата: Четвер, 2021-Чер-24, 22.16.24 | Повідомлення # 1 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Публікації педагогічних працівників КГСМ № 1 » 2020 рік
|
|
| |
Didactics | Дата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 11.09.33 | Повідомлення # 2 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Савченко Михайло Пилипович
У статті обкреслені організаційно-теоретичні підходи до науково-дослідної роботи учнів у контексті етнонаціональних, культурно-мовних цінностей народів Сходу в науковому суспільстві гімназистів Київської гімназії східних мов № 1.
Бібліографічний опис: Савченко М. П. Організація досліджень етнонаціональних, культурно-мовних цінностей народів сходу в науковому товаристві гімназистів. Обдаровані діти – скарб нації : матер. Міжнар. наук.-практ. онлайн-конф. (м. Київ, 8–11 груд. 2020 р.). Київ: Інститут обдарованої дитини НАПН України, 2020. С. 326–332.
|
|
| |
Didactics | Дата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 16.54.55 | Повідомлення # 3 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Савченко Михайло Пилипович
Розвиток культурно-мовних цінностей особистості розглядається як фактор збереження чистоти української мови як державної, культурної самобутності українського народу. Українська мова є визначальним чинником і головною ознакою ідентичності української нації, базовим системотвірним складником української громадянської нації. Перед педагогічною наукою постало завдання з розроблення концептуальних підходів до нового змісту, організаційних форм і методів розвитку культурно-мовних цінностей здобувачів освіти Лінгвокультурологічна проблематика розглядається у межах лінгвокраїнознавства, етнолінгвістики, психолінгвістики, лінгвістичної філософії, лінгвокультурології. Національно-культурна картина світу формується, насамперед, мовними чинниками.
Бібліографічний опис: Савченко М. Розвиток культурно-мовних цінностей особистості як стратегічного потенціалу комунікативної поведінки. Соціокомунікативний простір України: історія та сьогодення : зб. матеріалів Всеукраїнської наук.-практ. конф. до 125-річчя від дня народження М. T. Рильського. Київ, 20 - 21 лютого, 2020 р. Київ: Міленіум, 2020. С. 90–92.
|
|
| |
Didactics | Дата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 16.57.56 | Повідомлення # 4 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Савченко Михайло Пилипович
Глобальнісвітові процеси, інтеграція України у європейський правовий, демократичний простір, українсько-польські взаємини сприяють процесам трансформації полікультурної освіти громадян, упровадженню принципів толерантності, міжнаціональної злагоди, взаєморозуміння народів (особистий, соціальний, державний рівні). У Київській гімназії східних мов №1 – Асоційованій школі ЮНЕСКО розроблена педагогічна система розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів, що охоплює розвиток комунікативної культури особистості; формування національної ідентичності, соціальних і гуманістичних моральних позицій особистості на основі етнонаціональних, культурно-історичних цінностей українського, інших народів, інтеграції знань про людину і суспільство, про національні, загальнолюдські, європейські цінності, полікультурні, правові, громадянські компетентності, здатності до відповідального вибору у системі міжособистісних, міжкультурних, суспільних відносин, у демократичних перетвореннях, у державотворчих процесах, у розвитку громадянського суспільства.
Бібліографічний опис: Савченко М. П. Українсько-польські взаємини у контексті розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей гімназистів. Україна–Польща: стратегічне партнерство в системі геополітичних координат : з6. наук. праць II міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ. 14-15 травня 2020 р. Київ: Міленіум, 2020. С. 161–162.
|
|
| |
Didactics | Дата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 17.00.31 | Повідомлення # 5 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Сегеда Жанна Петрівна
Переклади з літератур світу – важливийнацієтворчий чинник, адже важко недругам заперечити існування української мови (а заразом і нації), якою створено потужний пласт художньо довершених перекладів Максим Рильський – один із найвидатніших перекладачів XX століття, талановитий науковець, перекладацька діяльність якого мала значний вплив на розвиток української літератури. Рильський поєднував у собі не тільки талант поета, письменника, але й теоретика перекладу. Досі не втратили актуальності положення М. Рильського про специфіку художнього перекладу, про його роль у процесі міжнаціональної культурної взаємодії. Водночас діяльність Рильського як перекладача поетичних творів з європейських мов давала йому цінний матеріал для аналізу, теоретичних роздумів та практичних порад щодо складних проблем перекладацької праці.
Бібліографічний опис: Сегеда Ж. Максим Рильський як перекладач творів зарубіжної літератури у контексті гімназійної освіти. Соціокомунікативний простір України: історія та сьогодення : зб. матеріалів Всеукраїнської наук.-практ. конф. до 125-річчя від дня народження М. T. Рильського. Київ, 20-21 лютого, 2020 р. Київ: Міленіум, 2020. С. 61–63.
|
|
| |
Didactics | Дата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 20.12.04 | Повідомлення # 6 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Савченко Михайло Пилипович
Сучаснаосвіта покликана виховувати високоморальну, мовну, громадянську особистість, якій властива гуманістична, громадянська, комунікативна культура та готовність до компетентної відповідальної участі в житті суспільства, у розвитку демократії в Україні. Трансформаційні процеси в Україні та процеси глобалізації якісно змінюють комунікативну парадигму, у якій формуються основні особистісні якості, ціннісно-смислові орієнтації та засвоюються особистістю загальнолюдські, етнонаціональні, культурно-мовні та морально-громадянські цінності. Вони у своїй єдності репрезентують культурну свідомість, де несуперечливо мають існувати й співіснувати і етнонаціональні пріоритети, і надбання інших культур, що відповідає вимогам демократичного, громадянського суспільства.
Бібліографічний опис: Савченко М. Музейна педагогіка як засіб розвитку культурно-мовних цінностей та комунікативної компетентності учнів гімназії. Музейна педагогіка в науковій освіті : зб. тез доповідей учасників ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Київ, 26 листопада 2020 р. / за наук. ред. С. О. Довгого. Київ: Національний центр «Мала академія наук України», 2020. С. 86–91.
|
|
| |
Didactics | Дата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 23.11.30 | Повідомлення # 7 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Савченко Михайло Пилипович
Видатнемісце в українському китаєзнавстві ньому належить Івану Корнійовичу Чирку (1922–2003) – українському письменникові-перекладачеві китайської літератури, педагогові, одному з організаторів навчання китайської мови в закладах загальної середньої та вищої освіти в Україні. На різних особистих життєвих етапах Китай, китайська мова відіграли визначальну роль у життєствердженні І. К. Чирка.
Бібліографічний опис: Савченко М. Іван Чирко – український письменник-перекладач китайської літератури, педагог. Новації і традиції перекладу: українські студії в європейському вимірі (присвячено року Європи в Україні). Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 12-13 лист. 2020 р. Київ: НУБіП України, 2020. С. 25–27.
|
|
| |
Didactics | Дата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 23.13.06 | Повідомлення # 8 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Саліх Саліх Абд
На етапі інтеграції України у світове співтовариство та здійснення освітніх реформ, зростає роль іноземних мов, у тому числі арабської мови, у розвитку міжнародних культурно-освітніх відносин, міжкультурної комунікації народів. Розширення міжнародного співробітництва України з іншими державами світу робить актуальною роль перекладу як особливого виду міжкультурної комунікації, виду мовного посередництва мета якого максимально наблизити двомовну комунікацію до одномовної.
Бібліографічнийопис: Саліх С. А. Носій арабської мови як метод вирішення лінгвокультурних, соціокультурних та міжкультурних проблем комунікації. Новації і традиції перекладу: українські студії в європейському вимірі(присвячено року Європи в Україні). Матеріали Міжнародноїнауково-практичної конференції, м. Київ, 12-13 лист. 2020 р. Київ: НУБіП України, 2020. С. 27–29.
|
|
| |
Didactics | Дата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 23.14.17 | Повідомлення # 9 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Сегеда Жанна Петрівна
Перекладна література – вікно у світкультурних надбань людства. Переклади на українську мову стирали її меншовартісність, виконували роль утвердження мови, підкреслювали її багатство. До цієї справи долучилося багато видатних українських поетів, серед яких – шістдесятник-дисидент Василь Стус. Він – талановитий перекладач творів визначних майстрів художнього слова, близьких йому за образною суттю, спрямованістю й глибиною думки. Переклади Стуса варті уваги насамперед тим, що залишали автентичним зміст перекладеного твору. Це цінна риса для перекладів творів поетів, які увійшли до програми зарубіжної літератури в школі.
Бібліографічний опис: Сегеда Ж. Василь Стус як перекладач творів шкільної програми зарубіжної літератури. Новації і традиції перекладу: українські студії в європейському вимірі (присвячено року Європи в Україні). Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 12-13 лист. 2020 р. Київ: НУБіП України, 2020. С. 29–30.
|
|
| |
Didactics | Дата: П’ятниця, 2021-Чер-25, 23.15.46 | Повідомлення # 10 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Ухіна Надія Миколаївна
УКиївській гімназії східних мов №1 – Асоційованій школі ЮНЕСКО, де з 1994 року учні 1–11-х класів навчаються турецької мови, широко використовуються в освітньому процесі праці Г. І. Халимоненка. Нині Г. І. Халимоненко – професор кафедри сходознавства Інституту філології та масових комунікацій Міжнародного університету розвитку людини «Україна» (м. Київ).
Бібліографічний опис: Ухіна Н. Григорій Халимоненко – український сходознавець-тюрколог, перекладач, педагог. Новації і традиції перекладу: українські студії в європейському вимірі (присвячено року Європи в Україні). Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 12-13 лист. 2020 р. Київ: НУБіП України, 2020. С. 37–39.
|
|
| |
Didactics | Дата: Субота, 2021-Чер-26, 10.55.03 | Повідомлення # 11 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Карпенко Зоя Миколаївна
Наскрізні змістовні лінії є спільними для всіх предметів освітнього процесу, через що сприяють формуванню ціннісних та світоглядних орієнтирів сучасного здобувача освіти, на основі яких в майбутньому визначатиметься життєва позиція й ставлення до суспільних норм в цілому. Зміст освіти, спрямований на інтеграцію до світових та європейських стандартів, вимагає впровадження нових засобів інтегрування освітніх програм з ключовими компетентностями. Наскрізні змістовні лінії вибудовують «освітні маячки» навчального матеріалу в різних джерелах інформації, завдання яких формується на реальному змісті. Метою вивчення наскрізної лінії «Громадянська відповідальність» є формування відповідального члена громади й суспільства, який розуміє принципи й механізми його функціонування, а також важливість національної ініціативи. Ця наскрізна лінія освоюється через колективну діяльність – дослідницькі роботи, роботи в групі, проекти тощо, яка розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок.
Бібліографічний опис: Карпенко З. М. Вивчення нової лексики за матеріалами Конвенції ООН проти корупції на уроках японської мови, запроваджуючи наскрізні змістовні лінії (методична розробка інтегрованого уроку японської мови з громадянською освітою для учнів 10-11 класів). Науково-методичний вісник Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради. Ніжин: ПП Лисенко, 2020. Вип. 2 (18). С. 31–35.
|
|
| |
Didactics | Дата: Субота, 2021-Чер-26, 11.05.38 | Повідомлення # 12 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Савченко Михайло Пилипович
Схарактеризовано дачне селище Святошин (передмістя Києва), яке виникло у другій половині XIX – на початку XX століття. Виокремлено роль заміських дач киян у формуванні та розвитку соціокультурного простору дачного селища, вплив процесів модернізації на стан повсякденного життя заміської околиці Києва; розпізнано й описано збережені пам’ятки архітектури у регіоні; виокремлено роль сприятливого природного середовища на розвиток інфраструктури селища, на транспортне сполучення з Києвом, іншими населеними пунктами України; збір та систематизація інформації на основі вивчення місцевості, фондів музею історії Святошинського району міста Києва, місцевих краєзнавчих та історичних досліджень; розвиток пізнавальних інтересів учнів, ключових та предметних компетентностей учнів на засадах змісту святошинознавства; національно-патріотичне виховання здобувачів освіти; розвиток культурно-мовних та морально-громадянських цінностей, ціннісно-смислових орієнтацій та критичного мислення учнів. Бібліографічний опис: Савченко М. П. Селище Святошин у другій половині XIX – на початку XX століття (методична розробка уроку з історії України з теми «Наш край у другій половині XIX – на початку XX століття» для 9 класу). Науково-методичнийвісник Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради.Ніжин: ПП Лисенко, 2020. Вип. 2 (18). С. 42–45.
|
|
| |
Didactics | Дата: Субота, 2021-Чер-26, 11.07.23 | Повідомлення # 13 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Цільмак Світлана Олексіївна
Цільмак С. О. Necessity is the mother of invention (методична розробка уроку англійської мови для 10-11 класів). Науково-методичнийвісник Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради.Ніжин: ПП Лисенко, 2020. Вип. 2 (18). С. 58–62.
|
|
| |
Didactics | Дата: Субота, 2021-Чер-26, 11.09.42 | Повідомлення # 14 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Савченко Михайло Пилипович
З метою реалізації змісту Законів України «Про світу», «Про загальну середню освіту», «Про інноваційну діяльність», Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки, Програм «Освіта столиці. 2011-2015 роки», «Київ. Освіта столиці. 2015-2018 роки», «Освіта Києва. 2019-2023 роки», Комплексної програми «Стратегічні напрямки інноваційного розвитку Київської гімназії східних мов №1 на 2012-2017 роки», завдань всеукраїнського рівня дослідно-експериментальної роботи за темою: «Реалізація інноваційної моделі розвитку культурно-мовних та морально-громадянських цінностей учнів» (2012-2019 роки), закордонного мовного стажування учнів Київської гімназії східних мов №1 організовується діяльність тимчасової чартерної мовної школи у країні проходження іншомовного стажування на базі закордонних освітніх центрів, закладів вищої та загальної середньої освіти. Бібліографічний опис: Савченко М. П. Положення про закордонне мовне стажування учнів Київської гімназії східних мов №1 у чартерній мовній школі. Науково-методичний вісник Ніжинського обласного педагогічного ліцею Чернігівської обласної ради. Ніжин: ПП Лисенко, 2020. Вип. 2 (18). С. 74–80.
|
|
| |
Didactics | Дата: Субота, 2021-Чер-26, 11.14.41 | Повідомлення # 15 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Тельчарова Вікторія Вікторівна
Бібліотечний урокспрямовано на ознайомлення здобувачів освіти з поняттями академічної грамотності та етики. Акцентується на важливості дотримання академічної доброчесності в навчанні, на потребі визначити роль та необхідність уникнення плагіату. Як результат, закріплюватимуться знання про такі поняття та категорії: відповідальність, чесність, плагіат, академічна доброчесність, інтелектуальна власність, оригінальність тексту, громадянські права та обов’язки, кодекс честі у навчанні; розвиток морально-громадянських цінностей учнів; формування особистої відповідальності здобувачів освіти.
Бібліографічний опис: Тельчарова B. B. Академічна доброчесність школярів (бібліотечний урок). Науково-методичний вісник Ніжинського обласного педагогічного ліцеюЧернігівської обласної ради. Ніжин: ПП Лисенко, 2020. Вип. 2 (18). С. 83–89.
|
|
| |
Didactics | Дата: Середа, 2022-Тра-18, 13.10.00 | Повідомлення # 16 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Проскура Оксана Іллівна
ХХІ століття з глобалізацією економічних процесів і суспільного розвитку, взаємозалежністю багатьох сфер людської діяльності і зближенням націй, народів, держав, кидає виклик освіті, яка змушена трансформуватись, переорієнтовуючись на особистість з її запитами і потребами, на фундаментальні гуманістичні цінності, на послідовну демократизацію освітнього процесу та нової якості педагогічних працівників. «Освіта є основою інтелектуального, духовного, фізичного і культурного розвитку особистості, її успішної соціалізації, економічного добробуту, запорукою розвитку суспільства об’єднаного спільними цінностями, культурою та держави», що визначено в Законі України «Про освіту».
Бібліографічний опис: Proskura О. Educational processquality and quality management systems – an urgent problem of modern education [Якість освітнього процесу та системи управління якістю – нагальна проблема сучасної освіти]. In I. Mihus (Eds.). «Academic integrity in public administration and educational institutions (APAEI)». International Conference (March 26, 2020), Kyiv-Tallinn. Scientific Center of Innovative ResearchesOÜ, Estonia; KROK University, Ukraine. 2020. Рр. 74–76. (DOI:10.36690/APAEI.2020.80).
|
|
| |
Didactics | Дата: Середа, 2022-Тра-18, 13.10.19 | Повідомлення # 17 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Савченко Михайло Пилипович
Реалізація гуманістичної, інноваційної парадигми в системі освітиУкраїни викликала нагальну потребу як у розвитку професійної компетентності педагогічних працівників, так й нові вимоги до результатів освітнього процесу. Професійний розвиток педагогічного працівника системи загальної середньої освіти розглядається як цілеспрямований процес формування та розвитку суб’єкта професійної діяльності, тобто певних властивостей в умовах неперервної професійної освіти, самоосвіти, самовиховання та здійснення професійної діяльності відповідно до вимог сучасності.
Бібліографічний опис: Savchenko M. Academic integrityas teaher’s professional competence reflection [Академічна доброчесність як віддзеркалення професійної компетентності педагога]. In I. Mihus (Eds.). «Academic integrity in public administration and educational institutions (APAEI)». International Conference (March 26, 2020), Kyiv-Tallinn.Scientific Center of InnovativeResearches OÜ, Estonia; KROK University, Ukraine. 2020. Рр. 77–79. (DOI:10.36690/APAEI.2020.80).
|
|
| |
Didactics | Дата: Середа, 2022-Тра-18, 13.48.59 | Повідомлення # 18 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Луцак Олена Віталіївна
Статтю присвячено актуальним проблемам організації виховної роботи в контексті розвитку морально-громадянських цінностей здобувачів освіти на засадах компетентнісного, аксіологічного, особистісно орієнтованого, діяльнісного підходів. На основі чинних державних документів (Державного стандарту базової і повної середньої освіти, Концепції нової української школи, програми «Нова українська школа у поступі до цінностей», Стратегії національно-патріотичного виховання), сучасних підходів до проектування освітнього простору, досвіду дослідно-експериментальної роботи окреслено роль морального та громадянського виховання в становленні особистості здобувача освіти.
Бібліографічнийопис: Луцак О. Морально-громадянське орієнтування виховної роботи в закладі освіти. Формування громадянської культури в Новій українській школі: традиційні та інноваційні практики : зб. матер. конф. / [за заг. ред. Г. Л. Єфремової, С. М. Луценко, Л. П. Івашиної]. Суми: РВВ СОІППО, 2020. С. 151–157.
|
|
| |
Didactics | Дата: П’ятниця, 2025-Лют-21, 20.21.00 | Повідомлення # 19 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Бондаренко Неллі Володимирівна Кизенко Василь Іванович Косянчук Сергій Володимирович
Запитування як універсальна життєутворювальна навичка ХХІ століття
Автори проаналізували проблему запитань та процес пошуку відповідей на них. У публікації йдеться про те, що це є важливим інструментом для успішної самореалізації особистості в усіх сферах життя, яке розгортається в умовах глобальних викликів. Автори дослідили можливість створення алгоритмічної моделі постановки запитань з метою їх використання в навчальній діяльності здобувачів загальної середньої освіти.
Бібліографічний опис: Bondarenko N., Kyzenko V., Kosianchuk S. Asking questions as a universal life-affirming skill of the XXI century [Запитування як універсальна життєутворювальна навичка ХХІ століття]. Organizational problems of life quality management in the conditions of globalization. Monograph [eds: M. Duczmal, T. Nestorenko]. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole, 2020. Pp. 20–28, illus., tabs., bibls. URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/723202
URL: http://lib.iitta.gov.ua/id....ole.pdf
|
|
| |
Didactics | Дата: П’ятниця, 2025-Лют-21, 20.25.53 | Повідомлення # 20 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Косянчук Сергій Володимирович
Cоціальноспрямовані освітні ситуації як визначник у проєктуванні життєвих стратегій здобувачів профільної освіти
Освітня система України під час пандемії коронавірусу зіткнулася з багатьма проблемами. Життя показало, що дистанційна форма навчання не дає бажаного зворотного зв’язку з учнями, а освітня рефлексія і контроль рівня знань учнів недостатні. Педагогічне слово і особистість учителя перейшли у віртуальну площину. Це ще одна педагогічна проблем, що потребує вивчення та розв’язання.
Бібліографічний опис: Косянчук С. Cоціальноспрямовані освітні ситуації як визначник у проєктуванні життєвих стратегій здобувачів профільної освіти [Socially oriented educational situations as a determinant in designing life strategies of upper secondary school pupils in process realization of profile education]. Вісник Польсько-української науково-дослідної лабораторії дидактики імені Я. А. Коменського. Вип. 2(21): Актуальні проблеми сучасної психодидактики: філософські, психологічні та педагогічні аспекти: матеріали ІV Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Умань, 21-22 трав. 2020 р.) / МОН України, НАПН України, Ін-т педагогіки [та ін.] ; [редкол.: Осадченко І. (голов. ред. та відп. за вип.), Васьківська Г., Велскоп В. [та ін.]. Умань: Візаві, 2020. С. 67–71. URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720666
URL: https://lib.iitta.gov.ua/id....22_.pdf
|
|
| |
Didactics | Дата: П’ятниця, 2025-Лют-21, 20.28.02 | Повідомлення # 21 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Косянчук Сергій Володимирович
Кваліфікаційні детермінанти формування змісту навчальної книги для здобувачів профільної освіти
Автор зосереджує увагу на важливості формування змісту навчальної книги для реалізації профільного навчання з урахуванням соціальної складової, в основі якої має бути Класифікатор професій.
Бібліографічний опис: Косянчук С. В. Кваліфікаційні детермінанти формування змісту навчальної книги для здобувачів профільної освіти [Qualification determinants of the formation of the content of the textbook for realization of profile education]. Проблеми сучасного підручника : зб. тез Міжнар. наук.-практ. Інтернет конференції, м. Київ, 28–29 трав. 2020 р. Київ: Педагогічна думка, 2020. С. 83–86. URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720658
URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720658/1/KSV_20-05-PSP-conf.pdf
|
|
| |
Didactics | Дата: П’ятниця, 2025-Лют-21, 20.30.09 | Повідомлення # 22 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Косянчук Сергій Володимирович
Читання у процесі формування культури інтелектуального життя особистості: соціальний вектор реалізації педагогічних технологій профільного навчання
Автор аргументує свою думку про те, що формування освітньої культури та інтелектуального життя учнів потребує інтенсивного переосмислення та модернізації змісту, форм, методів, педагогічних та освітніх технологій. Однією з комплексних причин є розвиток інформаційно-комунікаційних технологій, платформ і ресурсів для забезпечення дистанційного навчання.
Бібліографічний опис: Косянчук С. В. Читання у процесі формування культури інтелектуального життя особистості: соціальний вектор реалізації педагогічних технологій профільного навчання [Reading in the process of forming the culture of intellectual life of the individual: the social vector of the implementation of pedagogical technologies of profile education]. Problems of implementation of science into practice: abstracts of XIII international scientific and practical conference. Oslo, Norway 2020, April, 20–21. Pp. 258–261 (ISG, http://isg-konf.com). Bookwire by Bowker, https://www.bookwire.com/). URL: https://isg-konf.com/wp-cont....way.pdf ISBN 978-1-64871-608-9. URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720160
URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/720160/1/KSV_2020-04-20-21_Oslo.pdf
|
|
| |
Didactics | Дата: П’ятниця, 2025-Лют-21, 20.32.37 | Повідомлення # 23 |
Група: Администраторы
Повідомлень: 403
Статус: Offline
| Косянчук Сергій Володимирович
Об’єктивні кореляти реалізації педагогічних технологій профільного навчання за соціальним спрямуванням і суб’єктність у навчанні
Автор розкриваючи тему дослідження, у підсумку робить висновок, що суб’єктність у навчанні є дидактичним феноменом. Суб’єктність можна вважати визначальним чинником, що запобігає негативним впливам об’єктивних корелятів реалізації педагогічних технологій профільного навчання за соціальним спрямуванням.
Бібліографічний опис: Косянчук С. В. Об’єктивні кореляти реалізації педагогічних технологій профільного навчання за соціальним спрямуванням і суб’єктність у навчанні [Objective correlates of the implementation of pedagogical technologies of profile education in the context social orientation and subjectivity in learning]. Theoretical foundations of modern science and practice: abstracts of XI International Scientific and Practical Conference. Melbourne, Austria. 2020. Pp. 261–264. (Bookwire by Bowker, https://www.bookwire.com/). URI: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/719934
URL: https://lib.iitta.gov.ua/id/eprint/719934/1/KSV%202020%2004%2007.pdf
|
|
| |
|